عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد

جلسه فوق‌العاده‌ای برای ارائه گزارش عملکرد اعضاء برگزار شود/ اختصاص بودجه‌ای برای آزادی زندانیان

کدخبر: 2091623

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد: جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور اصحاب رسانه برای ارائه گزارش عملکرد اعضای شورا برگزار و اعضای متخصص و غیرمتخصص نیز مشخص می‌شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عباس جدیدی در سیصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور، اظهار داشت:‌ چهارشنبه‌سوری یکی از اصیل‌ترین سنت‌های ایرانی است که اصالت ایرانی‌ها را می‌رساند ولی امروزه با استفاده از ترقه‌ها و مواد آتش‌‌زا در فرهنگ اصیل ایرانی فاصله انداخته‌اند. امیدواریم بتوانیم چهارشنبه‌سوری واقعی را پیاده کنیم.

جدیدی افزود: شهرداری تهران در رابطه با کمک به خرمشهر، مناطق جنگ‌زده و راهیان نور کارهای خوبی انجام داده و بهتر است بودجه‌ای نیز برای آزادی زندانیان گرفتار در نظر بگیرد تا بتوانیم تعدادی از این زندانیان را آزاد و در ایام عید در کنار خانواده‌هایشان باشند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه در وهله اول صداقت، راستگویی و شفاف‌سازی است و این حق مردم است که بدانند اعضای شورا در این دوره چه کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در یکسال گذشته با استفاده از شبکه‌های اجتماعی افرادی آبروی افرادی را مورد هجوم قرار دادند که هیچ تأثیری نداشته است. جدیدی ما اینجا با هیچکس عهد اخوت نبسته‌ایم و تنها با مردم و حفظ منابع آنها عهد بسته‌ایم.

جدیدی افزود: مردم باید از گزارش عملکرد اعضاء‌ آگاه باشند.

وی افزود: در روزهای آخر سال 95، عرصه‌های انتخاباتی شروع می‌شود و با ارائه گزارش عملکرد مردم می‌توانند عرصه را تحویل بدهند.

جدیدی یادآور شد: دو هفته است که بنده می‌گویم هیأت رئیسه جلسه فوق‌العاده‌ای با اصحاب رسانه بگذارد تا مردم گزارش عملکرد اعضای متخصص و غیرمتخصص را بدانند.

ارسال نظر: