شکات به دادسرای ناحیه ۲ مراجعه کنند

مدیران شرکت لیزینگ خودرو کاران "سبلان نوین" دستگیر شدند/ کلاهبرداری میلیاردی از ۴۵۰ نفر مالباخته

کدخبر: 2091566

مدیران شرکت لیزینگ خودرو کاران "سبلان نوین" که از بیش از ۴۵۰ نفر کلاهبرداری میلیاردی کرده بودند با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی ناجا طی عملیات ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت پلیس، در پی ارجاع پرونده ای از سوی بازپرسی شعبه دهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 (سعادت آباد) به پلیس امنیت عمومی ناجا مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی هیئت مدیره شرکت لیزینگ خودرو کاران "سبلان نوین"، رسیدگی به آن در دستور کار این پلیس قرار گرفت که بلافاصله تیم ویژه ای از ماموران مجرب پلیس امنیت با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیات خود را برای دستگیری متهمان آغاز کرد.

در تحقیقات پلیس مشخص شد، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت لیزینگی فاقد مجوز پس از تاسیس آن با دریافت مبالغی از خریداران خودرو تحت عنوان پیش فروش و اقساطی، بدون عمل به تعهدات خود در سطح شهرتهران فعالیت می کردند اما در پی شکایت تعدادی از مالباختگان، اعضای هیئت مدیره شرکت متواری شدند.

با توجه به متواری شدن اعضای هیئت مدیره و نیز وجود 450 شاکی و مالباخته، حکم دستگیری دو متهم اصلی پرونده از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای عمومی و انقلاب صادر شد.

ماموران پلیس امنیت عمومی ناجا با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه متهمان را در سطح شهر تهران شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاه شان دستگیر کنند.

پلیس از دیگر شکات و مالباختگان این پرونده خواست برای طرح شکوائیه به بازپرسی شعبه دهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران ( سعادت آباد) مراجعه کنند.

ارسال نظر: