امیدوارم یک روز کسی پای قولش بایستد

پورشیب: از عملکردم در انتخابی تیم ملی راضی نبودم/ به دنبال دومین طلای مسابقات کشورهای اسلامی هستم

کدخبر: 2091453

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: با اینکه در هر سه مسابقه انتخابی تیم ملی پیروز شدم اما از عملکردم راضی نیستم و می‌توانستم بهتر باشم.

ذبیح‌الله پورشیب در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص مسابقات اننتخابی تیم ملی کاراته اظهار داشت: انتخابی تیم‌های ملی خیلی شفاف و خوب برگزار شد و خدا را شکر من نیز سه مسابقه خئد را با پیروزی پشت سر گذاشتم و نفر اول وزتن شدم.

وی ادامه داد: با اینکه در هر سه مسابقه پیروز شدم اما از عملکردم راضی نیستم و می‌توانستم بهتر باشم. با توجه به اینکه در دو هفته اخیر در لیگ حضور داشتم خسته بودم و در کنار آن سرماخوردگی نیز داشتم . با این حال نفر اول وزن خودم شدم و امیدوارم روند رو به رشد خود را ادامه بدهم و در مسابقات پیش‌رو بهترین نتایج را کسب کنم.

دارنده نشان برنز مسابقات قهرمانی جهان تصریح کرد: من فردا برای حضور در مسابقات لیگ جهانی هلند به روتردام می‌روم و بعد از این مسابقات نیز همراه تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی امارات در عید نوروز شرکت می‌کنم. در این مسابقات باید سر وزن باشم و به همین خاطر باید وزن خودم را کم کنم. امیدوارم تمریناتم را با برنامه انجام بدهم تا در مسابقات کشورهای اسلامی بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی تصریح کرد: من به دنبال کسب دومین مدال طلای مسابقات کشورهای اسلامی هستم . در دوره گذشته من در این مسابقات طلا گرفتم و امیدوارم این دوره نیز خوشرنگ‌ترین مدال را برای کشورم کسب کنم.

پورشیب در خصوص قهرمانی تیم کاراته دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته عنوان کرد: قهرمانی سوپر لیگ با وجود تیم‌های خوب و قابل احترام حق تیم دانشگاه آزاد بود . تیم‌های دیگر نیز از نفرات خوبی بهره می‌بردند اما ما استحقاق قهرمانی را داشتیم . مدیریت، کادرفنی و بازیکنان دانشگاه دست به دست هم دادند تا این تیم برای چهارمین بار قهرمان سوپر لیگ شود.

ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد در خصوص کیفیت سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: کیفیت لیگ خوب با توجه حضور اعضای تیم ملی و نفرات عنوان‌دار را در تیم‌های مختلف بسیار خوب بود و همین موضوع باعث جذابیت لیگ شده بود. برگزاری مسابقات از ابتدا تا انتها در یک سالن مشخص نیز اتفاق خوبی بود و ما دیگر شاهد جا به جایی مسابقات در سالن‌های مختلف نبودیم.

پورشیب در خصوص کیفیت مسابقات کشورهای اسلامی گفت: کیفیت مسابقات نیز با حضور آذربایجان، ترکیه، تونس، مصر و مراکش که از تیم‌های قدرت مسلمان هستند قطعا بسیار بالا خواهد بود. این تیم‌ها از قدرت‌های کاراته دنیا هستند و همیشه در میان تیم‌های برتر مسابقات جهانی حضور داشتند.

وی تصریح کرد:ما با وجود کسب عنوان قهرمانی جهان نباید مسابقات کشورهای اسلامی را دست‌کم بگیریم و رقبای ما نیز قطعا باانگیزه هستند. آذربایجان نیز به عنوان میزبان مسابقات از نفرات عنوان‌دار جهان و اروپا برخوردار است .

کاپیتان تیم ملی کاراته در خصوص عدم پرداخت پاداش قهرمانی ملی‌پوشان گفت: سال تمام شد و دیگر خبری از پرداخت پاداش‌ها نیست. آنقدر در این خصوص حرف زدیم و توجهی صورت نگرفته است خسته شدیم . صحبت‌های ما را کسی نمی‌شود و صحبت در خصوص دریافت پاداش لوس شده است.

وی خاطرنشان کرد: چندین سال است به ما قول داده می‌شود و ما هیچ پاداشی را نمی‌گیریم. ما از این قول‌ها در 5، 6 سال اخیر زیاد شنیدیم اما هیچ وقت این وعده‌ها عملی نشده است. بالاخره یک روز کسی پیدا می‌شود تا سر قولش بایستد و به قول و حرفش در هر شرایطی عمل کند.

پورشیب تصریح کرد: انگیزه من برای ادامه کار فقط و فقط کشورم و جنگیدن برای پرچم کشورم است. همیشه کشورم، نام ایران و اقتدار کاراته ایران از هر انگیزه مادی بالاتر است . همیشه با افتخارم اسم ایران را آوردم و هیچ وقت مسئله مالی در اولویت برای من نبوده است.

وی عنوان کرد: اگر به ورزشکار و قهرمانان از لحاظ مالی توجه شود آنها بیشتر از حد توان خود تلاش خواهند کرد. نباید عمر قهرمانی یک ورزشکار سه، چهار سال باشد و باید آنقدر به او انگیزه داده شود تا او بتواند بدم افت تا پایان توان خود افتخارآفرینی کند.

ارسال نظر: