تیم والیبال جوانان، نماینده ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی شد

کدخبر: 2091433

تیم والیبال جوانان به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 22 تا 31 اردیبهشت ماه سال 1396 به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد که مسابقات والیبال این بازی‌ها از 21 اردیبهشت ماه و یک روز قبل از مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

در مسابقات والیبال مردان این بازی‌ها 12 کشور شرکت دارند که تیم والیبال جوانان با هدایت بهروز عطایی به عنوان نماینده والیبال ایران در این رقابت ها شرکت می‌کند. دور مقدماتی مسابقات والیبال مردان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در دو گروه به قرار زیر پیگیری خواهد شد:

گروه الف: جمهوری آذربایجان، ترکیه، اندونزی، پاکستان و افغانستان گروه ب: ایران ، قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش

تیم والیبال جوانان هم اکنون در اردوی انتخابی به سر می‌برد که این اردو از 14 اسفندماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سال 2013 در اندونزی برگزار شد و تیم «ب» والیبال ایران با هدایت زنده یاد حسین معدنی به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم ملی والیبال ایران با هدایت پارک کی وون در نخستین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که در سال 2005 به میزبانی عربستان سعودی برگزار شد نیز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

جمهوری اسلامی ایران سال 2009 میزبان سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بود که به دلیل کارشکنی برخی کشورهای عربی این رقابت‌ها برگزار نشد.

ارسال نظر: