هزینه‌کرد ۳ برابری بانک سرمایه در مقایسه با پیکان دروغ سال است

کارخانه: بانک سرمایه اسبش‌ را برای قهرمانی زین کرده بود/ پیکان تیم بزرگی است

کدخبر: 2091375

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: پیکانی‌ها می‌گویند ما سه برابر آن‌ها هزینه کرده‌ایم که دروغ سال است، ما اسب‌مان را برای قهرمانی زین کرده بودیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مصطفی کارخانه پس از دومین قهرمانی بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: پیکان تیم بسیار بزرگی است و به آن افتخار می‌کنم. اگرچه آنها می گویند ما سه برابر آنها هزینه کرده‌ایم که دروغ سال است. از ابتدای فصل تا پایان در صدر جدول بودیم و خدا حق را به حقدار داد.

وی درباره تاثیر غیبت امیر غفور در مسابقه فینال گفت: غفور یکی از ستاره های والیبال ایران است اما ما در این فصل دو بار پیکان را با امیر غفور شکست دادیم. ما اسب خود را برای قهرمانی زین کرده بودیم و به این مسائل توجه نمی کردیم.

کارخانه خاطرنشان کرد: کار ما تمام نشده است و باید خود را برای مسابقات باشگاه های آسیا و جهان آماده کنیم. خوشبختانه کمترین تنش، حاشیه و بی انضباطی در تیم ما وجود دارد و همه خط قرمزها رعایت شده است. به این دلیل سرم بالاست و پیش مسئولین باشگاه شرمنده نیستم.

وی درباره اعتراض ها به عملکرد داور گفت: بازی فینال حساسیت زیادی دارد و اگر اعتراضی شد هم به این خاطر بود. خوشبختانه ویدئوچک وجود داشت و اشتباهات را اصلاح می کرد.

ارسال نظر: