خسروی‌وفا:

هدف‌مان عنوان سومی در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ و ارتقا جایگاه در پارالمپیک توکیو است

کدخبر: 2091286

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ به دنبال جایگاه سومی هستیم و در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ هم می‌خواهیم همه جایگاه‌هایی را که در ادوار گذشته پشت سر گذاشته‌ایم، ارتقا ببخشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا در پایان یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به اهمیت بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار داشت: برنامه کمیته ملی پارالمپیک برای بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک به ستاد این بازی‌ها که به ریاست مسعود سلطانی‌فر برگزار می‌شود، ارائه شده و بر اساس آن حرکت می‌کنیم؛ به طوری که اگر در گذشته برای جایگاه‌مان در پارالمپیک حفظ و ارتقا را مد نظر داشتیم، این بار فقط ارتقا را به عنوان هدف قرار داده‌ایم.

خسروی وفا ادامه داد: حتما سومی بازی‌های پارا آسیایی 2018 جاکارتا را می‌خواهیم که به دست آوریم و در بازی‌های پارالمپیک 2020 نیز به دنبال این مهم هستیم که همه جایگاه‌های قبلی که به دست آورده‌ایم را پشست سر بگذاریم و به جایگاهی بهتر از ادوار گذشته دست پیدا کنیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به سوالی درباره ابعاد همگانی ورزرش جانبازان و معلولین گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم، ناخودآگاه می‌طلبد که فعالیت جدی در حوزه ورزش همگانی داشته باشیم. از طرفی نتیجه ورزش همگانی علاوه بر توانمندسازی جانباز و معلول، قهرمانی است که ان‌شاالله با افتخار برای ایران به ارمغان می‌آید.

خسروی‌وفا همچنین درباره برگزاری یکصدو چهل و چهارمین جلسه هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای اولین بار بعد از استقلال کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک بر اساس قانون، این جلسه با حضور دو نماینده از مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از نمایندگان مجلس دهم به عنوان ناظر برگزار شد که ریاست آن بر عهده سلطانی‌فر بود. این جلسه بر مبنای گزارش عملکرد یکساله کمیته، بیان نقطه نظرات اعضا و نمایندگان مجلس و جمع‌بندی وزیر ورزش و جوانان و ارائه نظرات او برگزار شد.

ارسال نظر: