رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:

سطح مسابقات جام فجر از رقابت‌های جهانی بالاتر است

کدخبر: 2091096

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: حضور پرشور ورزشکاران و نمایندگان مطرح کشورهای جهان سطح این مسابقات را از رقابت‌های جهانی بالاتر برده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی مرادی جمعه در حاشیه افتتاحیه رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات باتوجه به استقبال 20 کشور از آن از سطح بالایی برخوردار بوده و تمامی امکانات و شرایط برگزاری هرچه بهتر برای برگزاری این دوره از رقابت ها در استان مهیا شده است.

وی افزود: در این رقابت ها 14 کشور به همراه وزنه برداران خود حضور یافته و 6 کشور نیز نمایندگان سطح بالای خود را به این مسابقات اعزام کرده اند.

رییس فدراسیون وزنه برداری کشور ادامه داد: سال گذشته در اولین دوره این مسابقات هفت کشور حضور یافتند که در این دور تعداد تیم ها دوبرابر شده است که این نشان دهنده سطح بالای مسابقات است.

وی بیان کرد: تمامی دست اندرکاران بخصوص مسئولان خوزستان برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات تلاش مضاعفی داشتند که جای قدردانی دارد.

مرادی همچنین به حضور یک نماینده از کشور امریکا در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: باتوجه به تلاش وزارت امور خارجه و شورای برون مرزی ورزش کشور برای حضور تیم امریکا در این مسابقات ، ویزای یک نماینده از آمریکا در دسته 94 کیلوگرم صادر شده و به فدراسیون وزنه برداری این کشور اعلام شده و قرار است این وزنه بردار در مسابقات جام فجر حضور یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام شایسته ورزش کشور دولتمردان آمریکایی را شرمنده کرده و به زودی این وزنه بردار در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر یادواره شهید الماسی با حضور 14 کشور از سطح جهان روز 19 اسفندماه آغاز شده و تا 24 اسفندماه ادامه دارد.

ارسال نظر: