نماینده فدراسیون جهانی وزنه‌برداری:

ایران در رشته وزنه‌برداری یک مدرسه آموزشی برای کشورهای جهان است

کدخبر: 2091095

نماینده فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: کشور ایران در رشته وزنه برداری همواره یک مدرسه آموزشی برای کشورهای جهان به شمار رفته و دارای وزنه برداران و مربیان صاحب نامی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "آنتونیو اورسو" عصر جمعه در حاشیه افتتاحیه مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر یادواره شهید الماسی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین دوره این رقابت ها نسبت به دور نخست از سطح بالاتری برگزار شده و مسئولان ورزش ایران و خوزستان به خوبی شرایط میزبانی را ایجاد کرده اند.

وی افزود: حضور 20 کشور در این رقابت ها نشان دهنده بالابودن سطح کمی و کیفی مسابقات بوده و این کشورها با ورزشکاران مطرح خود در این دوره شرکت کرده اند.

نماینده فدراسیون جهانی وزنه برداری بیان کرد: کشور ایران یکی از اصلی ترین کشورهای دنیای وزنه برداری است و ورزشکاران این کشور نیز در سطوح جهانی صاحب نام و مقام هستند.

"آنتونیو اورسو" گفت: کشور ایران در رشته وزنه برداری همواره یک مدرسه آموزشی برای کشورهای جهان به شمار رفته و دارای وزنه برداران و مربیان صاحب نامی است.

وی گفت: ورزشکاران و مربیان ایرانی همواره جزو اسطوره های این رشته بوده و تمام جهان در مسابقات بین المللی چشم به عملکرد آن ها دوخته اند.

رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر یادواره شهید الماسی با حضور 14 کشور از سطح جهان روز 19 اسفندماه آغاز شده و تا 24 اسفندماه ادامه دارد.

ارسال نظر: