جام قهرمانی در دستان شاگردان بهرامی؛

دانشگاه پیام نور فارس فاتح سوپر لیگ کاراته بانوان شد

کدخبر: 2090971

در یک دیدار حساس و دیدنی تیم دانشگاه پیام نور فارس عنوان قهرمانی این فصل سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور بانوان را از آن خود کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، هفته آخر سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاههای کشور امروز در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و تیم دانشگاه پیام نور فارس موفق به کسب عنوان قهرمانی گردید.

در مبارزات این هفته سوپر لیگ تیم جوانه صفادشت به دلیل غیبت تیم هیات کاراته خراسان رضوی با نتیجه 28 بر صفر برنده شد و به نیمه نهایی راه یافت.

در اولین دیدار نیمه نهایی تیم مقاومت بسیج تیم نخست گروه 2 برابر دانشگاه پیام نور با نتیجه 22 بر 6 مغلوب شد.

در دیدار دوم نیمه نهایی هم تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد 28 بر صفر تیم جوانه صفادشت را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود.

در دیدار پایانی این فصل سوپر لیگ کاراته 2 تیم دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت سمانه خوشقدم و دانشگاه پیام نور فارس با سرمربیگری لیلا بهرامی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم دانشگاه پیام نور فارس با نتیجه 17 بر 10 موفق شد تیم دانشگاه آزاد اسلامی را شکست دهد.

در کاتای انفرادی مهسا افسانه از تیم پیام نور فارس 4 بر یک نگین باقری از تیم دانشگاه پیام نور فارس را برد.

کاتای تیمی دانشگاه پیام نور فارس با ترکیب مهسا افسانه، پریسا رحمانی و مائده نصیری پی 3 بر 2 مقابل کاتای تیمی دانشگاه آزاد به برتری رسید.

در کومیته، آلاله صعودی از تیم دانشگاه آزاد و زهرا طرازپور از تیم دانشگاه پیام نور فارس در وزن 50-کیلوگرم به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

در وزن آزاد نفیسه گلشنی از تیم دانشگاه پیام نور فارس و شقایق واحدی از تیم دانشگاه آزاد به تساوی 12 بر 12 رسیدند که با قانون امتیاز اول گلشنی برنده شد.

در وزن 55-کیلوگرم، فرشته موسوی از تیم دانشگاه پیام نور فارس 12 بر 4 برابر طراوت خاکسار از تیم دانشگاه آزاد نتیجه را واگذار کرد. در وزن 61-کیلوگرم رزیتا علیپور از تیم دانشگاه آزاد 10 بر 2 از سد ملیکا احدی از تیم دانشگاه پیام نور فارس گذشت.

در وزن آزاد، شیما آل سعدی از تیم دانشگاه پیام نور فارس 6 بر 5 الهه رضازاده از تیم دانشگاه آزاد را برد.

در وزن 68-کیلوگرم، مهتاب اسماعیلی از تیم دانشگاه پیام نور فارس با قانون امتیاز اول برابر شبنم واحدی از تیم دانشگاه آزاد پیروز شد.

و در وزن 68+کیلوگرم، محدثه آقایی از تیم دانشگاه آزاد 10 بر صفر رویا زندی از تیم دانشگاه پیام نور فارس را مغلوب کرد.

تیم های مقاومت بسیج و جوانه صفادشت هم مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند.

ارسال نظر: