نایب رئیس اتحادیه پوشاک در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

فروش لباس عید ۳۰ درصد کاهش یافت!/ پاساژها پر از جمعیت است، مردم برای تفریح به بازار می‌آیند!

کدخبر: 2090890

عرب گفت: مغازه دار حاضر است برای خالی کردن انبار خود جنس‌هایش را ارزانتر از سال گذشته عرضه کند، اما بازهم خریداری ندارد. کیفیت لباس‌های عرضه شده در نمایشگاه های بهاره بسیار پایین است

محمد حسین عرب، نائب رئیس اتحادیه پوشاک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی « نسیم آنلاین » در رابطه با بازار پوشاک شب عید گفت: بازار اوضاع بسیار نامناسبی دارد، به جرأت می‌توانم بگویم که با وجود این که تولیدکننده نتوانسته به هیچ عنوان افزایش قیمتی را بر روی اجناس خود اعمال کند اما متأسفانه فروش تا 30 درصد کمتر از سال گذشته بوده است.

وی افزود: حتی برخی حاضر هستند برای خالی کردن انبار خود جنس‌هایشان را از سال گذشته نیز ارزانتر بفروشند اما در واقع رکود مطلق بازار پوشاک شب عید را در برگرفته و فروش اوضاع مناسبی ندارد.

عرب اظهار داشت: پاساژها پر از ازدحام جمعیت است اما انگار مردم تنها برای تفریح به بازار می آیند و هیچ خریدی ندارند، در حقیقت می توان گفت پاساژها پر از جمعیت و مغازه های آن خالی از خریدار است.

نائب رئیس اتحادیه پوشاک در پایان گفت: یک موضوع دیگر که موجب کاهش خرید شده نمایشگاه های بهاره ای است که اتفاقا هم کالاهای عرضه شده در آن بسیار بی کیفیت و پایین است اما همین که اسم نمایشگاه بهاره بر روی آن است و قیمت هایش بسیار پایین است موجب شده تا توجه مردم به آن جلب شود.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان تولیدکننده و یک کارشناس حوزه پوشاک اگر بخواهم بر روی کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه های بهاره نظر بدهم می گویم که به هیچ عنوان کیفیت لباس های این نمایشگاه ها چه به لحاظ رنگ و طرح و چه به لحاظ کیفیت پارچه و نوع دوخت اصلا مناسب نیست.

ارسال نظر: