واکنش جالب روابط عمومی سازمان محیط زیست به خبر عضویت مدیر نجومی‌بگیر در هیات‌مدیره صندوق ملی محیط زست:

"صفدر حسینی" تنها برای کمک، را‌ه‌اندازی صندوق را پذیرفت/ وی از پذیرش مسئولیت در هیئت‌مدیره آتی عذرخواهی کرد

کدخبر: 2090804

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست با بیان اینکه صفدر حسینی هیچ‌گونه دریافتی از این صندوق نداشته است، گفت: وی از پذیرش مسئولیت در هیئت مدیره آتی «صندوق ملی محیط زیست» عذرخواهی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست؛ هومان لیاقتی با بیان اینکه صندوق ملی محیط زیست بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه کشور و تصویب مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است، اظهار کرد: البته راه‌اندازی صندوق تا آغاز به کار دولت یازدهم به تعویق افتاده بود.

وی افزود: در دولت یازدهم با توجه به نقش قانونی صندوق ملی محیط زیست، اصلاحاتی در اساسنامه آن صورت گرفت و در نهایت با تصویب اساسنامه صندوق توسط هیئت وزیران، اعضأ هیئت مدیره صندوق برای مدت دو سال انتخاب و منصوب شدند.

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست ضمن تاکید بر اینکه «صفدر حسینی؛ رئیس هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست» عضو غیرموظف هیئت مدیره بود و در مدت عضویت در هیئت مدیره هیچگونه دریافتی از آن نداشته است، تصریح کرد: وی تنها به دلیل کمک به راه‌اندازی صندوق این مسئولیت را پذیرفت.

لیاقتی ادامه داد: با توجه به اتمام دوره دو ساله هیئت مدیره صندوق ملی محیط زیست همچنین با توجه به اینکه صفدر حسینی رسالت خود در صندوق ملی محیط زیست را کمک به راه‌اندازی آن می‌دانست، ا ز پذیرش مسئولیت در هیئت مدیره آتی صندوق عذرخواهی کرد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم اینکه با توجه به قانون بودجه سالهای گذشته، ردیف اعتباری برای صندوق در نظر گرفته شده بود، به دلیل مشکلات تخصیصی، هیچ مبلغی از سوی دولت به صندوق ملی محیط زیست پرداخت نشده است.

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست گفت: امیدواریم با توجه به نقش موثر صندوق ملی محیط زیست در نیل به اقتصاد سبز همچنین بهبود وضعیت محیط زیست کشور، توجه لازم به این صندوق صورت پذیرد.

ارسال نظر: