باید به دیدار نهایی می‌رفتیم

اسفندیاری: از کسب سکوی سومی رضایت ندارم/ از خداحافظی عباسی شوکه شدم

کدخبر: 2090747

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد گفت: از عملکرد تیم و کسب سکوی سومی راضی نبودم چرا که پیش‌بینی من حضور در دیدار نهایی بود با همین نیرو‎های جوان بود.

علی اسفندیاری در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص کسب جایگاه سوم تیم ووشو دانشگاه آزاد اظهار داشت: قطعا باید به دیدار نهایی راه پیدا می‌کردیم اما نیروهای ما جوان و دانشجو بودند. تا اینجای کار نیز عملکردمان خوب بوده است اما در دیدار نیمه‌نهایی و در بخش تالو مشکلاتی وجود داشت که باعث عدم راهیابی ما به دیدار نهایی شد.

وی در خصوص مصدومیت خلف‌زاده، تالوکار این تیم و تاثیر آن در شکست دانشگاه آزاد مقابل شهرداری دامغان عنوان کرد: مصدومیت خلف‌زاده خیلی تاثیرگذار بود و اگر او مصدوم نمی‌شد شک نکنید دیدار تالو را 3 بر یک می‌بردیم و به دیدار نهایی راه پیدا می‌کردیم. این مصدومیت نیز مزید بر علت شد تا از راهیابی به دیدار نهایی باز بمانیم.

مربی تیم ووشو دانشگاه آزاد در خصوص رضایتش از کسب سکوی سوم لیگ برتر عنوان کرد: از عملکرد تیم و کسب سکوی سومی راضی نبودم چرا که پیش‌بینی من حضور در دیدار نهایی بود با همین نیرو‎های جوان بود. ما بضاعتی آنچنانی نداشتم و در بخش تالو یک ملی‌پوش و در بخش ساندا نیز یک ملی‌پوش دیگر داشتیم. در تیم‌های دیگر اما شاهد حضور ملی‌پوشان زیادی روی سکو بودیم.

اسفندیاری در خصوص خداحافظی سجاد عباسی گفت: سجاد عباسی این مسئله را با من نیز در میان نگذاشته بود و نمی‌دانم چگونه فی‌البداهه به این تصمیم رسید. خداحافظی او باعث شوکه شدن من نیز شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد خداحافظی عباسی به دلیل ناراحتی از عدم دعوت به تیم ملی بوده است، عنوان کرد: من نیز چنین احساسی کردم و فکر می‌کنم خداحافظی او به خاطر عدم دعوت به تیم ملی بود. من فکر می‌کردم عدم حضور او در مسابقات قهرمانی کشور به خاطر آسیب‌ دیدگی بود اما به نظر می‌رسد به خاطر ناراحتی بوده است.

مربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص احتمال تغییر نظر عباسی از خداحافظی تصریح کرد: من فکر می‌کنم سجاد عباسی یکی از بهترین جهان و ایران است و بازی او دارای سبک است. او هنوز هم از بهترین‌ها است و توانایی کسب مدال در سالیان آینده را نیز دارد. امیدوارم نظر او تغییر کند و همچنان به ووشو ادامه دهد.

اسفندیاری در پایان در خصوص کیفیت لیگ برتر ووشو امسال خاطر نشان کرد: لیگ امسال به دلیل پخش شدن ملی‌پوشان در سطح خوبی برگزار شد اما اینکه در کوران مسابقات نتوانستیم در بخش نقل و انتقالات فعالیت داشته باشیم ما را اذیت کرد.

ارسال نظر: