لیگ ووشو بسیار پویا و پرثمر است

قلی‌پور: یک مدال طلا با پرافتخارترین سانداکاران جهان فاصله دارم/ فعلا برای خداحافظی زود است

کدخبر: 2090746

پرافتخارترین ووشوکاران ایران اظهار داشت: من یک مدال طلا با پرافتخارترین سانداکاران جهان که دو روس هستند فاصله دارم.

حمیدرضا قلی‌پور در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص شرایط جسمانی‌اش بعد از انجام عمل جراحی روی پایش اظهار داشت: خدا را شکر من بعد از عمل جراحی چند ماه گذشته پیشرفت خوبی داشتم و از اردیبهشت ماه تمرینات خود را آغاز خواهم کرد.

وی در خصوص سومین قهرمانی متوالی تیم پارس‌جنوبی عنوان کرد: تیم ما بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد و در کنار آن سیستم مدیریت باشگاه برنامه‌های ریزی‌های بسیار خوبی هر سال دارد که به تیم کمک خوبی می‌کند. خدا را شکر امسال نیز با شایستگی به مقام قهرمانی دست یافتیم.

پرافتخارترین سانداکار ایران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود پارس‌جنوبی با حضور ملی‌پوشان صاحب‌نام بسیار پر قدرت است و با حضور این نفرات انتظار دیگری جز قهرمانی از این تیم نمی‌رود، گفت: اینگونه که در مورد تیم ما گفته می‌شود نیست و تیم‌های دیگر نیز از ملی‌پوشان زیادی برخوردار هستند. دانشگاه آزاد از سه، چهار ملی‌پوش در ترکیب خود استفاده می‌کرد و تیم پاس قوامین نیز یکی، دو ملی‌پوش دارد. در کنار آن تیم‌های دیگر از ملی‌پوشان جوان و تالوکاران بسیار خوبی برخوردار هستند. خیلی تالوکاران خوب ایران در دانشگاه آزاد هستند.

وی تصریح کرد: اینکه ملی‌پوشان در چند تیم تقسیم شده‌اند را قبول دارم . به هرحال بچه‌های ملی‌پوش و نفراتی که از سطح فنی بالاتری برخوردار هستند از لحاظ مالی نیز قیمت بالاتری دارند . اگر سرمایه‌گذاران بهتری وارد ووشو شوند ما شاهد پخش شدن بیشتر ملی‌پوشان نیز خواهیم بود.

قلی‌پور در خصوص کیفیت مسابقات لیگ امسال عنوان کرد: خد ا را شکر ووشو جز رشته‌های است که لیگ بسیار پویا و خوبی دارد. لیگی که بسیار بازخورد و ثمر دارد و ما هر سال نتیجه آن را در تیم ملی با حضور بچه‌های جوان می‌بینیم. امسال نیز مثل سال قبل لیگ بسیار خوبی را شاهد بودیم.

قهرمان ووشو جهان در خصوص اهدافش از حضور در مسابقات ووشو قهرمانی جهان روسیه در سال آینده اظهار داشت: من هر سال دنبال کسب بهترین مدال مسابقات جهانی هستم و هر سال نیز لطف خدا شامل حال من شده است. من یک مدال طلا با پرافتخارترین سانداکاران جهان که دو روس هستند فاصله دارم. اگر یک طلای دیگر کسب کنم با آنها در تعداد مدال طلا برابر می‌شوم اما تعداد مدال‌های دیگر من از انها بیشتر است. اگر قرار باشد امتیاز بندی کنند من با کسب مدال طلای جهان در روسیه پرافتخارترین سانداکار جهان می‌شوم.

قلی‌پور در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد به دنبال رسیدن به عنوان پرافتخارترین سانداکار جهان است، عنوان کرد: واقعیت را بخواهید من دنبال کسب مدال طلا هستم و دنبال این داستان نیستم. به دنبال این هستم مثل هر سال بهترین نتیجه را کسب کنم.

دارنده چهار نشان طلای مسابقات ووشو قهرمانی جهان در پاسخ به شایعه که بعد از مسابقات جهانی روسیه از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کند، گفت: این‌ها همه حرف است و فعلا برای خداحافظی زود است. شاید اگر ازدواج نکرده بودم مسابقات جهانی روسیه آخرین مسابقه من بود اما در حال حاضر به خداحافظی فکر نمی‌کنم.

قلی‌پور در پایان در خصوص مراسم تجلیل از قهرمانان خاطر نشان کرد: من روز گذشته در فینال مسابقات لیگ برتر ووشو حواله خود را دریافت کردم و متوجه مقدار آن شدم. امسال نیز مانند دوره‌های قبل بود اما خدا را شکر دولت شرایطی را فراهم کرد قهرمانان قبل از سال جدید پاداش‌های خود را دریافت کنند . تعداد زیادی از ورزشکاران انفرادی متاهل هستند و شرایط زندگی خود را دارند و این پاداش‌ها باعث خواهد شد پولی دست آنها بیاید و انگیزه‌ای برای ادامه راه قهرمانی داشته باشند.

ارسال نظر: