نامه ۱۲ تشکل دانشجویی مشهد به رئیس‌جمهور:

آقای روحانی؛ با حضور در جمع دانشجویان گزارش عملکرد ارائه دهید/ دانشجویان توقعی جز راستگویی ندارند

کدخبر: 2090740

۱۲ تشکل دانشجویی از رئیس جمهور خواستند در سفر به مشهد در جمع دانشجویان حضور پیدا کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، 12 تشکل دانشجویی در مشهد با صدور بیانیه‌ای از رئیس جمهور دعوت کردند که در سفر به مشهد در جمع دانشجویان حضور پیدا کرده و گزارش عملکرد خود را ارائه داده و سؤالات آنها را پاسخ دهند.

در متن این بیانیه آمده است: جناب آقایی حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران شعارهای 4 سال پیشتان را ورق زدیم و از قضا به جملاتی رسیدیم که گویای علاقه قلبی شما به شنیدن انتقادات در سفرهای استانی بود.

ما دانشجویان دانشگاه‌های مشهد بر خود لازم دیدیم از جنابعالی دعوت کنیم ضمن حضور در میان دانشجویان و فرزندان ملت شریف ایران و گزارش‌دهی از اقدامات 4 ساله دولت تدبیر و امید، به سؤالات دانشجویان پاسخ دهید.

بدون شک جنابعالی مختصات فضای باز دانشجویی را خود بهتر از ما می‌دانید و با توجه به این مختصات نسبت به این دعوت تصمیم‌گیری می‌فرمایید که در دانشگاه دانشجویان نه درخواست پول دارند و نه از مسئولان تعریف و تمجید می‌کنند بلکه صادقانه و دلسوزانه حرفشان را می‌زنند و توقعی جز راستگویی از رئیس دولت راستگویان ندارند.

امیدواریم که هنوز بر سر حرف 4 سال قبل خود باشید و با اجابت این دعوت و حضور در فضای دانشجویان صدق وعده خویش را اثبات کنید و شنیدن نقد فرزندان ملت ایران را بر نشستن در همایش‌های نمایشی ترجیح دهید.

ارسال نظر: