تغییر زمان مهارت‌آموزی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کدخبر: 2090618

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، از انجام مراحل آخر مصاحبه معرفی‌شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن حسینی گفت: روند اجرای کار طی دو سه روز آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: پس از انجام مصاحبه تمامی معرفی شدگان، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در پورتال سازمان سنجش به طور قطعی اعلام می‌شود.

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: پس از تعیین تعداد نفرات نهایی در مصاحبه تاریخ دقیق برگزاری دوره‌های آموزشی این گروه از افراد مشخص می‌شود.

حسینی اظهار داشت: پیش از این پیش‌بینی شده بود تاریخ شروع دوره‌های مهارت آموزی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی از ۲۰ فروردین ۹۶ آغاز شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، زمان قطعی شروع دوره مهارت آموزی پس از اعلام نتایج سنجش اعلام می‌شود.

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پس از اعلام نتایج سازمان سنجش، گزینش پذیرفته‌شدگان نیز باید در برنامه‌ریزی‌ها اعمال شود که این مراحل نشان‌ می‌دهد تاریخ برگزاری دوره‌های آموزشی دیرتر از تاریخ اعلام شده است، هر چند تلاش می‌کنیم تا مراحل در نظر گرفته شده اجرا شود.

حسینی با بیان اینکه برخی ظرفیت‌ها در آزمون استخدامی خالی مانده است، گفت: این مسئله در مواردی به دلیل وجود نداشتن داوطلب در ردیف‌های خاص و در مواردی به دلیل کسب نکردن نمره کافی در آزمون استخدامی بوده است.

وی افزود: تصمیم‌گیری برای این ظرفیت‌های خالی پس از اعلام نهایی نتایج پذیرفته‌شدگان انجام می‌شود و احتمالا این ظرفیت‌ها به ظرفیت‌ آزمونهای استخدامی بعدی اضافه می‌شود

ارسال نظر: