خبرنگار «نسیم آنلاین» کسب اطلاع کرد؛ در نخستین روز انتشار صورت حساب سهام عدالت:

اختلال در تلفن گویای سهام عدالت/ سازمان خصوصی‌سازی مردم را سرکار گذاشت!

کدخبر: 2090605

از صبح امروز بسیاری از شهروندان با «نسیم آنلاین» تماس گرفته‌اند و اعلام کرده‌اند که در خصوص نحوه دریافت صورت حساب سهام عدالت سوال و ابهام دارند ولی تلفن گویای اعلام شده توسط سازمان خصوصی سازی یا اشغال است و یا کسی پاسخگوی آن‌ها نیست.

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »: طبق اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی از امروز قرار بود صورت حساب مشمولان سهام عدالت از درگاه اینترنتی این سازمان اعلام شود، ولی ظاهرا بسیاری از مشمولان در این زمینه با مشکل مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین» ، طبق جدول زمان‌بندی از امروز کسانی می‌توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند که رقم سمت راست کد ملی آن‌ها 7 است. همچنین سازمان خصوصی سازی دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشمولین سهام عدالت می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات متداول در مورد طرح ساماندهی سهام عدالت، با سامانه تلفن گویای سهام عدالت به شماره 83338 که به همین منظور در سازمان خصوصی سازی مستقر است، تماس برقرار نمایند. اما از صبح امروز بسیاری از شهروندان با « نسیم آنلاین » تماس گرفته‌ و اعلام کردند که در خصوص نحوه دریافت صورت حساب سهام عدالت، سوال و ابهام دارند، ولی تلفن گویای اعلام شده توسط سازمان خصوصی سازی یا "اشغال" است و یا کسی پاسخگوی آن‌ها نیست. باید دید مسئولان سازمان خصوصی سازی چه پاسخی در این زمینه دارند؟

ارسال نظر: