سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر خبر داد:

سفر کاروان "سلامت و امید" به همه ایران

کدخبر: 2090558

سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اینکه کاروان سلامت و امید به همه ایران سفر خواهد کرد از فراخوان دائمی برای جذب خیرین و داوطلبان در جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجتبی اکبری در جریان برگزاری سفرنامه سلامت وامید شهرستان شهرکرد با بیان اینکه این بیستمین دوره از برنامه ملی سفرنامه سلامت امید است که این بار افتخار ارایه خدمات عام المنفعه در زمینه‌های اقدامات پیشگیرانه و سلامت محور در استان چهارمحال و بختیاری را دارد، اظهار داشت: شمار زیادی از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب به همراه مقامات استانی در این مسیر یاری رسانی شایسته ای داشته اند که حاصل این هم افزایی را امروز به خوبی می توان در این برنامه دید چرا که بیمارانی از مناطق محروم و دورافتاده‌ترین روستاها به این محل آمدند تا به‌دست بهترین متخصصان مداوا شوند.

وی ادامه داد: استقبال از این برنامه از سوی مردم شهرکرد، خارج از تصور بوده و پیش بینی می‌کنیم تا پایان این دوره در شهرهای بروجن و فارسان ، تعداد مراجعان به چندین هزار تن هم برسد.

اکبری با تاکید بر ضرورت بسیج فرهنگی در خصوص اشاعه فعالیت‌های داوطلبانه، خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه در سال آینده با رویکردی جدید نیز ادامه دارد و قرار است سفرنامه سلامت و امید به سراسر استان‌های کشور سفر کند.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان و تمامی خانه‌های هلال در سراسر کشور آمادگی دارند تا پذیرای عضوهای افتخاری از همه قشرهای مردمی باشند و امیدواریم روزی تمام هموطنان به این جمعیت بزرگ برای ارایه خدمات انساندوستانه و ترویج فرهنگ داوطلبی بپیوندند.

بر اساس این گزارش، فرمانداری شهرستان با تامین اعتباری یک میلیارد ریالی برای ساخت 2 پایگاه امدادی شهری و کوهستانی و همچنین اتاق اصناف شهرستان و دیگر نیکوکاران با اهدای چند صد سبد عیدانه و ملزومات تحصیلی به خانواده‌ها و دانش آموزان محروم کوهرنگی، این سفرنامه را همراهی کردند.

ارسال نظر: