اجرای نمایش "ریحانه" در ایام سوگواری فاطمیه

کدخبر: 2089767

نمایش "ریحانه" در ایام سوگواری فاطمیه تعطیل نخواهد شد و در حوزه هنری به صحنه می‌رود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نمایش «ریحانه» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی که در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س )- روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 12 و 13 اسفندماه - میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود و همچنین اجرای عمومی خود را بدون وقفه تا روز 15 اسفند ماه ادامه خواهد داد .

این نمایش با نگاهی به ماجرای «باغ فدک» قصه‌ دختری است که قطعه زمینی از پدرش به ارث می‌برد اما برای دریافت و تصاحب آن، که حق شرعی و قانونی اوست با مشکلات و معضلاتی مواجه می‌شود .

» ریحانه» تولید مشترک حوزه هنری و پردیس تئاتر تهران است، و چندی پیش به عنوان افتتاح کننده‌ سالن استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران اجرای خود را آغاز کرد و اکنون اجرای عمومی خود را در حوزه هنری دنبال می‌‌کند.

د ر این نمایش رضا مهدی‌زاده به عنوان طراح صحنه و لباس و احسان تارخ به عنوان آهنگساز حضور دارند و همچنین علی سلیمانی، سروش طاهری، آزیتا نوری‌وفا، علی یعقوب‌زاده، شهرام مسعودی، الهه زحمتی، آرزو عصاری و سیروس همتی به ایفای نقش می‌پردازند. ضمن این‌که مدیریت تولید این اثر نیز بر عهده‌ی حسین دیردار است .

گفتنی است تاکنون هنرمندانی چون شهرام کرمی، کوروش زارعی، فرهاد قائمیان، افشین هاشمی، آتش تقی‌پور، علی قربانی، توحید معصومی، محسن سلیمانی، جواد کاهانی، رضا وثوقی، سیدعلی موسویان، اعظم بروجردی، محسن اشکزری، محمد نباتی مقدم و فرهاد ارشاد از نمایش ریحانه دیدن کرده‌اند.

نمایش «ریحانه» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی تا 15 اسفند ماه بدون وقفه و حتی روز شنبه- ساعت 18- در تماشاخانه مهر حوزه هنری میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر: