تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای "چهارشنبه سوری"

کدخبر: 2089541

ملکی با اشاره به اقدامات سازمان آتش‌نشانی تهران در روزهای قبل و بعد از مراسم، تصریح کرد: در راستای کاهش حوادث در روز چهارشنبه سوری، با حضور نیروهای آتش‌نشان در مدارس، خدمات آموزشی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود‌.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به تمهیدات این سازمان در روز چهارشنبه سوری، اظهار داشت: سازمان آتش نشانی مطابق هر سال، تامین ایمنی روزهای قبل و بعد چهارشنبه سوری را عهده دار شده است.

وی با اشاره به اقدامات سازمان آتش نشانی تهران در روزهای قبل و بعد از مراسم، تصریح کرد: در راستای کاهش حوادث در روز چهارشنبه سوری، با حضور نیروهای آتش نشان در مدارس، خدمات آموزشی به دانش آموزان ارائه می‌شود‌.

ملکی افزود: از سوی دیگر، آتش نشانان داوطلب در سرای محلات، با استفاده از تیزرها، بنرهای تصویری و غیره نسبت به آموزش عمومی به هموطنان اقدام می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در روزهای قبل از مراسم چهارشنبه سوری بیشترین اقدامات پیرامون مسائل فرهنگی و آموزشی از طریق شبکه های مجازی و رسانه ها انجام می‌شود به طوریکه با همکاری صدا و سیما، برنامه های تدوین شده رفته رفته در دستور پخش قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در روز مراسم، تمامی معابر، میادین شلوغ و پر تردد و خیابان ها با حضور گسترده آتش نشانان تحت کنترل قرار می‌گیرد به طوریکه نیروهای 3 شیفت فراخوان شده در عصر همان روز، با خودروها، موتورسیکلت و پیاده، مسیرها را ایمنی می‌کنند.

ملکی با بیان اینکه تعدادی از خودروهای شهرداری تهران نیز مجهز به سیستم خاموش کننده می‌شوند، تاکید کرد: تیم هایی به صورت 2 نفره با استفاده از خاموش کننده، در مسیرهایی که قابلیت تردد خودرو را ندارند، حضور خواهند داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: در صورت نیاز، از نیروهایی که موتورسیکلت شخصی دارند نیز با تجهیز وسیله نقلیه شان دعوت به همکاری خواهیم کرد.

ارسال نظر: