تابش در نشست "حماسه امید":

سیاست "حذف و دفع" بی‌فایده است/ تشریح ۴ وظیفه مهم فراکسیون امید

کدخبر: 2089482

نائب رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه سیاست "حذف و دفع" بی فایده است، گفت: رای مردم به اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان نشان داد که نمی‌توان این نیروی پر ظرفیت اجتماعی را به حاشیه راند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس عصر امروز (دوشنبه) در مراسم گرامیداشت سالگرد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تشریح چهار وظیفه مهم فراکسیون امید در سطح ملی، اجتماعی، اصلاحات و مجلس اظهار داشت: کمک عملی به پیشبرد سیاست همبستگی و گفت‌وگوی ملی، حضور فعال و موثر در انتخابات پیش روی و حمایت از دکتر روحانی، پیشبرد گفتمان اصلاحات با محوریت رییس دولت اصلاحات و تقویت نقش فراکسیون امید از جمله این وظایف است.

وی تاکید کرد: حماسه هفتم اسفند نشان داد می‌توان با تکیه بر قدرت آگاهی و مشارکت شهروندان و تدبیر و وحدت سیاسی بر همه محدودیت ها غلبه کرد.

وی افزود: هفتم اسفند مهر تایید بر قدرت بی انتهای مردم، شدت وابستگی عاطفی و سیاسی جامعه به رییس دولت اصلاحات و پایگاه اجتماعی نیرومند اصلاح طلبان زد.

تابش با تاکید بر اینکه سیاست «حذف و دفع» بی فایده است، خاطرنشان کرد: رای مردم به اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان نشان داد که نمی‌توان این نیروی پر ظرفیت اجتماعی را به حاشیه راند.

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: اصلاح طلبان در تعلق خاطر به انقلاب و اندیشه حضرت امام(ره) و قانون اساسی و وفاداری به رهبری معظم انقلاب هیچگاه عقب‌تر از رقبایشان نبوده‌اند.

ارسال نظر: