رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

دولت اگر نمی‌تواند مشکل ریزگردها را رفع کند، شفاف به مردم اعلام کند

کدخبر: 2089461

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس با بیان اینکه واقعیت‌ها باید به صورت شفاف به مردم گفته شود، گفت: بازدید و سخنرانی رئیس‌جمهور در خوزستان مشکل ریزگردها را رفع نمی‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجید ناصری نژاد با اشاره به اتفاقات اخیر در استان خوزستان، گفت:خوزستان در این مدت شاهد رفت و آمد مسئولان و برگزاری جلسات و اظهارنظرهای متعدد در این خصوص بوده است، لذا باید به مسئله ریزگرد، گرد و غبار و قطعی آب و برق توجه و رسیدگی ویژه شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مشکلات خوزستان باید به صورت اساسی رفع شود، افزود:مشکل و منشاء اساسی ریزگردها و گرد و غبار انتقال آب، سدسازی، خشک کردن تالاب ها و تبدیل مزارع و کشتزارها به صحرا است که هر لحظه ممکن است با تغییر پدیده جوی مشکلات بار دیگر بازگردد و خوزستان شاهد بحران جدید باشد.

فردا؛ سفر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به خوزستان

ناصری نژاد ادامه داد:مسئولان باید مشکلات خوزستان را ریشه ای رفع کنند و حضور و رفت و آمد مسئولان در خوزستان که جدیدا مد شده راهکار اساسی و واقعی حل موضوع نیست.

وی از سفر روز سه شنبه (10 اسفند) نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به خوزستان خبر داد و یادآور شد:این رفت و آمدها، دلجویی ها و اظهار تاسف ها برای مردم خوزستان نتیجه ای ندارد و مردم خواستار حل ریشه ای مشکل هستند.

دولت اگر نمی تواند مشکلات ریزگردها را رفع کند، شفاف به مردم اعلام کند

ناصری نژاد در گفتگو با خانه ملت با بیان اینکه کمیته برق کمیسیون انرژی باید گزارش نهایی خود را به کمیسیون ارائه دهد، افزود:کمیسیون انرژی باید این گزارش را در صحن قرائت کند و راه حل ها برای رفع مشکلات 15 ساله مطرح شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر رییس جمهور به استان خوزستان، تصریح کرد:رییس جمهور در این سفر از خوزستان بازدید کرده و در جمع مردم سخنرانی کرد، در حالی که بازدید و سخنرانی مشکل مردم را رفع نمی کند، دولت باید شفاف واقعیت ها را بیان کرده و مشکل را به صورت اساسی رفع کند، در غیر اینصورت اعلام کند که نمی تواند مشکلات را رفع کند.

ارسال نظر: