عملکرد جوانان در انتخابی ما را به آینده امیدوار کرد

بهرامی: سطح مسابقات کشورهای اسلامی بین مسابقات آسیایی و جهانی است/ با خوش‌قدم یک هدف مشترک داریم

کدخبر: 2089364

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: با خوش قدم از دوستان بسیار قدیمی هستیم و در حال حاضر نیز بدون هیچ مشکلی در کنار هم قرار گرفتیم و یک هدف مشترک که مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی است فکر می‌کنیم.

لیلا بهرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی « نسیم آنلاین »، در خصوص برگزاری مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته اظهار داشت: برای نظارت بهتر روی مسابقات انتخابی تیم ملی تصمیم گرفتیم تمامی مسابقات در یک تاتامی برگزار شود و با وجود طولانی شدن مسابقات از کیفیت رقابت‌ها بسیار راضی بودیم. جوانان در این مسابقات پایاپای به رقابت پرداختند و خوشبختانه با عملکردشان ما را امیدوار کردند. نفرات رده سنی امید ما به نحوی به مبارزه پرداختند که ما را به آینده دلگرم کردند.

مربی تیم ملی کاراته بانوان با تاکید بر اینکه ملاک ما برای مشخص شدن ترکیب تیم ملی در مسابقات کشورهای اسلامی آمادگی نفرات است، عنوان کرد: اسم بازیکنان دلیل برتری آن‌ها بر بازیکنان بی‌نام و نشان نیست اما قطعا تجربه بچه‌های قدیمی را نیز نفرات جوان ندارند. ما به دنبال تشکیل یک تیم با تلفیقی از جوانی و تجربه هستیم . در انتخاب تیم ملی نیز نظر داوران، رای کادرفنی و عملکرد بازیکنان در مسابقات تدارکاتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص برنامه حضور تیم ملی در رویدادهای بین‌المللی تدارکاتی تا مسابقات کشورهای اسلامی گفت: ما قصد داریم در صورت مهیا شدن شرایط در مسابقات کاراته‌وان مراکش و امارات شرکت کنیم. با توجه به زمانی که ما در پیش داریم تنها مسابقات معتبر این رویدادها هستند و بعد از مسابقات کشورهای اسلامی ما می‌توانیم برای مسابقات آسیایی در رویدادهای دیگر شرکت کنیم.

بهرامی در خصوص پیش‌بینی سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی تصریح کرد: قطعا مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی مسابقات سنگینی خواهد بود و این موضوع را بازیکنی که در دوره گذشته حضور داشتند به خوبی تجربه کردند. مسابقات کشورهای اسلامی از لحاظ سطح کیفی بین مسابقات آسیایی و جهانی است و به هیچ عنوان نتیجه مسابقات آن قابل پیش‌بینی نیست. ما نیز برای موفقیت در این مسابقات تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و صد درصد به ملی‌پوشان و کادرفنی ایمان داریم.

مربی تیم ملی در خصوص همکاری مشترک با سمانه خوش‌قدم برای هدایت تیم ملی کاراته خاطر نشان کرد: ما از دوستان بسیار قدیمی هستیم و در حال حاضر نیز بدون هیچ مشکلی در کنار هم قرار گرفتیم و یک هدف مشترک که مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی است فکر می‌کنیم. ما همه مسائل را پشت سر گذاشتیم و تا آخر نیز از او حمایت می‌کنم.

ارسال نظر: