همه سختی‌ها را به عشق مردم خوزستان تحمل می‌کنیم

پورموسوی: پیروزی در بازی قبل هیچ تضمینی برای صعود ما نخواهد بود

کدخبر: 2089305

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تیمش به دنبال برتری مقابل الجزیره امارات و افزایش شانس صعود از گروهش است.

به گزارش« نسیم آنلاین »، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره امارات اظهار کرد: به هر حال وقتی برد خیلی خوب می‌آورید، تا مدت‌ها در ذهن می‌ماند اما بازیکنان ما برنامه‌ریزی کرده و تمام تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا بازی دوم را هم بتوانیم با امتیاز از زمین خارج شویم چراکه امید داریم با تلاش و همت بازیکنان از این گروه صعود کنیم. هرچند اول راه هستیم و برد اول هیچ تضمینی برای صعود ما نخواهد بود مگر اینکه بتوانیم در هر بازی با حداکثر امتیازات از زمین خارج شویم.

وی در ادامه عنوان کرد: امکانات خوبی در امارات داریم و آقای مارکار آقاجانیان با باشگاه الاهلی هماهنگ کرده تا تمرین را با تمام امکانات انجام دهیم.

سرمربی استقلال خوزستان همچنین درباره مشکلات مالی تیمش گفت: در این‌باره صحبت نکنیم بهتر است چون هنوز به وعده‌های داده شده عمل نکردند.

پورموسوی در پایان درباره صحبت‌هایش در نشست خبری بازی قبل در مورد آلودگی هوای اهواز و انتقاداتی که از اظهار نظرهایش شد گفت: حرف دلم را می‌زنم و دنبال حرف و حدیث و تحلیل‌های دیگران نیستم. آن چیزی که حرف دلم بود و باید می‌گفتم را قبل از بازی گفتم. واقعیت این است اگر تا امروز هم با این همه سختی ایستادیم تنها به عشق مردم و هواداران بوده است. هر کسی می‌تواند نظری راجع به صحبت‌های من داشته باشد. خوشحالم در روزی که مردم خوزستان به چشم نیامده بودند تلاش کردیم و توانستیم دل‌شان را شاد کنیم.

ارسال نظر: