سبک بازی استقلال حفظ توپ و ارسال توپ های طولانی است

گالچا: بازی با استقلال جنگ میانه زمین است/ برای پیروزی به مصاف این تیم می‌رویم

کدخبر: 2089224

سرمربی التعاون عربستان پیش از دیدار با استقلال تهران گفت: استقلال تیم قدرتمندی است و ویژگی ممتاز آن ارسال توپ‌های هوایی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم فوتبال استقلال تهران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا(دوشنبه) در مسقط میزبان التعاون عربستان است.

کونستانتین گالچا، سرمربی رومانیایی التعاون عربستان در نشست خبری این دیدار گفت: این بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود. این بازی جنگ میانه زمین است و هر تیمی که بتواند بر میانه زمین حاکم شود، پیروز میدان خواهد بود.

وی افزود: استقلال تیم قدرتمندی است و ویژگی ممتاز آن ارسال توپ‌های هوایی است. تیم التعاون برای این دیدار کاملا آماده است. ما برای پیروزی در این دیدار و راهیابی به مرحله بعد امید داریم.

گالچا تاکید کرد: خیلی خوب قدرت استقلال را می‌دانیم. این تیم نیز مانند دیگر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا قوی است. سبک بازی استقلال حفظ توپ و ارسال توپ های طولانی است.

همچنین سلطان الغامدی، دروازه‌بان التعاون در نشست خبری این بازی گفت: برای دیدار مقابل استقلال تهران کاملا آماده هستم. ما اراده داریم تا پیروزی‌های خود را ادامه دهیم و نتایج مطلوب را کسب کنیم.

وی افزود: تمام توانایی خود را برای پیروزی مقابل استقلال خواهیم گذاشت. اطمینان داریم که هواداران عمانی ما را در این دیدار حمایت خواهند کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر: