برای حضور در مسابقات دو و میدانی معلولان ایران؛

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک به ایران سفر می‌کند

کدخبر: 2089204

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان و معلولین که با نظارت IPC برگزار می‌شود به ایران سفر می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، بهمن رضایی، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: این مسابقات اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 150 ورزشکار خانم و 300 ورزشکار آقا با حضور ناظر کمیته بین المللی پارالمپیک و طبق آخرین استاندارهای بین المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات کلیه مواد پرتابی، پرش ها و دوها برگزار می‌شود و از گروه ورزشکاران نابینا و کم بینا نیز در این رقابت ها حضور دارند.

رئیس انجمن دوومیدانی خاطر نشان کرد: این مسابقات اهمیت زیادی برای ما دارد و با توجه به پیش رو بودن رویداهای مختلف در گروه سنی بزرگسالان و جوانان به منزله انتخابی تیم ملی نیز هست.

رضایی ادامه داد: سال آینده مسابقات پاراآسیایی جوانان در امارات و مسابقات جهانی جوانان سوئیس پیش‌رو است و از سوی دیگر مسابقات جهانی لندن را در برنامه داریم که هر سه از مهمترین ررویدادهای رشته دوومیدانی است.

وی گفت: رقابت‌های پاراآسیایی اندونزی نیز دیگر رویداد مهمی است که در برنامه های کوتاه انجمن قرار دارد و از مجموع بهترین نفراتی که در مسابقات داخلی و خارجی سال 96 انتخاب می‌کنیم، تیمی قدرتمند به مسابقات پاراآسیایی اعزام خواهیم کرد و در نظر داریم به نسبت دوره های پیشین پرتعدادتر ظاهر شویم و نتایج بهتری بگیریم.

رئیس انجمن دوومیدانی در پایان اعلام کرد: ناظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک هنوز معرفی نشده اما رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک برای بازدید از این مسابقات به ایران سفر می‌کند و حضور وی قطعا باعث دلگرمی مسئولان برگزاری رقابت ها و ورزشکاران خواهد بود.

رقابت های قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان و معلولین با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک، طی روزهای 13 تا 17 اردیبهشت ماه در تهران، مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: