در هفته چهارم سوپرلیگ کاراته بانوان کشور؛

تیم کاراته بانوان پیام نور با شکست دانشگاه آزاد در صدر گروه قرار گرفت

کدخبر: 2089055

در هفته چهارم سوپرلیگ کاراته بانوان کشور و در تقابل دو تیم مدعی این تیم پیام نور فارس بود که موفق شد در میان شگفتی همگان از سد تیم دانشگاه آزاد عبور کند و خود در صدر گروه اول این پیکارها قرار بگیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در رقابتهای هفته چهارم سوپر لیگ کاراته بانوان که در سالن مرکز آموزش تکواندو شهید کبکانیان تهران برگزار شد، تیم پیام نور با اتکا به برد مهسا افسانه در کاتای انفرادی، پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهسا افسانه در کاتای تیمی، شیما آل سعیدی، زهرا طرازپور، مهتاب اسماعیلی و ملیکا احدی موفق شد با حساب 19 به 9 به یک برد شیرین برسد. در آن سوی میدان، طراوت خاکسار، رزیتا خاکسار و الهه رضازاده دانشگاه آزاد اسلامی را صاحب برد کردند.

پیام نور فارس، علاوه براین پیروزی، در دو بازی اول خود با نتیجه مشابه 28 بر صفر سرای محله تجریش و ستارگان کردستان را از پیش رو برداشت تا با 24 امتیاز از 9 بازی در صدر گروه یک بایستد، تیم دانشگاه آزاد که دور نخست استراحت داشت، در دور دوم 28 بر صفر صنعت مس رفسنجان را شکست داد و با قبول شکست برابر دانشگاه پیام نور فارس با 21 امتیاز از 8 مسابقه در جایگاه دوم گروه قرار گرفت، در این گروه سرای محله تجریش، تیم های صنعت مس رفسنجان و بنیامین هر کدام 12 امتیازی هستند. در این گروه باشگاه نصیری با 9 امتیاز در رده بعدی قرار دارد و تیم ستارگان کردستان بدون امتیاز است.

اما در گروه دو تیم مقاومت بسیج صدرنشین پس از استراحت در دور نخست ابتدا 23 بر 4 پیام نور مرکزی را شکست داد و سپس با نتیجه 28 بر صفر برابر هیات کاراته خراسان رضوی به برتری رسید تا با کسب 24 امتیاز از 8 بازی و بدون باخت همچنان تیم اول گروه دو باشد. تیم جوانه صفادشت با دو برد ی که این هفته بدست آورد جایگاه خود در پله دوم جدول را تثبیت کرد. این تیم ابتدا هیات کاراته سمنان را 21 بر 5 از پیش رو برداشت و پس از آن برابر هیات کاراته زنجان به برتری 17 بر 7 دست یافت و با 21 امتیاز از 8 بازی در جایگاه دوم ایستاد و تیم پیام نور اراک با 15 امتیاز سوم شد.

هیات کاراته سمنان با 12 امتیاز در جای چهارم جدول قرار دارد. هیات کاراته زنجان و هیات کاراته خراسان رضوی 9 امتیازی هستند و هیات کاراته کردستان هم صاحب 3 امتیاز است.

ارسال نظر: