"پیم و پم" دو شخصیت جدید شبکه پویا شدند

کدخبر: 2089020

پخش مجموعه عروسکی-انیمیشنی "پیم و پم" از سیزده اسفند ماه در شبکه پویا آغاز می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سمیه عبدالله زاده با اشاره به پخش یک انیمیشن از شبکه پویا گفت: «پیم و پم» یک مجموعه عروسکی-انیمیشنی است که با هدف آموزش غیرمستقیم ادای صحیح کلمات و رفتار مناسب با اعضای خانواده برای رده سنی خردسال تولید شده و به زودی در شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت.

عبدالله زاده تاکید کرد: پیم و پم دو خواهر و برادر از دنیایی غیر از دنیای انسان ها هستند و این مساله ارتباط گیری خردسالان و پذیرش نکات آموزشی از آنان را تسهیل کرده و برجذابیت کاراکترها می افزاید.

وی افزود: در این کار که به کارگردانی آزاده مویدی فر صداپیشه عروسک معروف چرا ساخته می شود، از عروسک گردانی محمد لقمانیان و نگار شهبازی و روایتگری حسین سیفی استفاده شده است.

عبدالله زاده تاکید کرد: آغاز تولید مجموعه ۹۰ قسمتی «پیم و پم» در خرداد ماه سال ۹۵ بوده و این مجموعه همچنان در حال تولید و ضبط است.

وی گفت: هر قسمت «پیم و پم» با مدت زمان ۱۰ دقیقه علاوه بر اجرای عروسکی شامل پخش قصه هایی به صورت انیمیشن است که در آن شخصیت هایی مثل موش و ماش و ماهی حضور دارند.

در تولید مجموعه «پیم و پم» فراز اسکندری و رامین بهادری به عنوان انیماتور، علی اعتصامی فر به عنوان طراح عروسک، آزاده مویدی فر (کارگردان) به عنوان صداپیشه به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر: