ترامپ:

آمریکا برای اولین بار یک رئیس جمهور واقعی دارد/ ما سال‌ها برای دیگران جنگیدیم؛ آیا در هیچ جنگی پیروز شدیم؟

کدخبر: 2088992

"دونالد ترامپ" خطاب به محافظه کاران آمریکایی گفت که کشورش برای اولین بار یک رئیس جمهور واقعی دارد و جهان تاکنون نظیر نهضتی را که او بنا کرده، به خود ندیده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دونالد ترامپ روز جمعه در گردهمایی محافظه کاران در گی‌لرد مریلند مدعی شد که آن ها برای نخستین بار یک رییس جمهوری واقعی دارند و وعده داد که زنان و مردان این کشور که تاکنون فراموش شده بودند، از این پس فراموش نخواهند شد.

رییس جمهوری آمریکا خطاب به محافظه کاران کشورش تصریح کرد که جوهر اصلی نهضت مورد ادعای او تقدم و اولویت منافع ملت آمریکا است.

وی با اشاره غیرمستقیم به انتقادات گسترده از سیاست های مهاجرتی خود، اضافه کرد که او هرگز حاضر نخواهد شد به خاطر حفاظت از جان و امنیت مردم کشورش از کسی عذرخواهی کند و از این که رسانه های آمریکایی در این رابطه برخورد بد و غیر منصفانه ای پیش گرفته اند هم ابایی ندارد.

ترامپ در جایی حتی مدعی شد که دوران کوتاه ریاست جمهوری او تاکنون مشاغل فراوانی را در این کشور تولید کرده و از آمریکایی هایی که از کمک های دولتی استفاده می کنند خواست تا این کمک ها را رها کنند و برای گذران زندگی خود به کار بپردازند.

رییس جمهوری عوامگرای آمریکا همچنین وعده داد که به زودی نیرومندترین ارتش جهان را بنا خواهد کرد و گروه داعش را از صفحه زمین محو خواهد نمود.

دونالد ترامپ از سیاست خارجی دولت اوباما انتقاد کرد و گفت ما سالها برای دیگران جنگیدیم و از آنها دفاع کردیم اما از مردم خود مان غافل بودیم. من می خواهم امنیت کشور خودم را بالا ببرم.

وی افزود: با هزینه ای که در خاورمیانه ما انجام دادیم، می توانستیم آمریکا را سه باره بسازیم.

رئیس جمهوری آمریکا گفت : که دشمن رسانه ها نیست، خیلی از رسانه ها هرگز ما رو جدی نگرفتند اما شما ثابت کردید که نباید مردم را دست کم گرفت.

دونالد ترامپ از حضار خواست بنشینند و افزود: رسانه های غیرصادق به مردم نمی گویند که شما دقایقی من را تشویق کردید.

وی با اشاره به سخنان هفته پیش خود، گفت از قول من نوشتند که گفته ام مطبوعات دشمن هستند. من گفته بودم خبر دروغ دشمن ماست. اما حرف من را تحریف کردند.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: من دشمن رسانه ها نیستم. من از رسانه های غیر صادق می خواهم که منابع شان را فاش کنند. ما شبکه های زیادی داریم که علیه ما نظرسنجی منتشر می کنند. مثل شبکه خبری کلینتون.

او از سی ان ان به عنوان شبکه کلینتون یاد کرد.

ترامپ افزود: وقتی به رسانه ها برای اخبار کاذب شکایت می کنیم، می گویند این حق آزادی بیان در آمریکاست. نه. رسانه ها نباید بدون منبع خبر منتشر کنند.

وی همچنین درباره شعار انتخاباتی خود گفت: اعتقاد بنیادی جنبش ما این است که شهروندان ما مقدم بر بقیه هستند.

ترامپ در این سخنرانی خاطر نشان کرد: دوران صحبت های توخالی تمام شده است. زمان عمل فرا رسیده است.

وی در ادامه این سخنرانی تلاش کرد به شرکت کنندگان در این اجلاس نسبت به حمایت دولت امریکا ابراز اطمینان دهد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه ان بی سی، دونالد ترامپ در حالی در این اجلاس سخنرانی کرد که به دنبال اطمینان دادن به حامیان محافظه کاران بود تا آنها مطمئن شوند حمایت کامل کاخ سفید از سیاستهایشان را در اختیار دارند.

این اظهارات در حالی بیان شد که دولت ترامپ با چالش ها جدی در این مقطع زمانی مواجه بوده است و بسیاری از مردم آمریکا عملکرد دولت وی را تایید نمی کنند.

ترامپ در این سخنرانی بار دیگر به اخبار دروغین برخی رسانه ها اشاره کرد و گفت که این رسانه دشمن مردم آمریکا هستند.و رسانه ها نباید اجازه استفاده از منابع ناشناس را بدهند.

** نابودی داعش

رئیس جمهوری آمریکا گفت که ارتش آمریکا در حال کار روی طرحی برای از بین بردن گروه تروریستی داعش و ریشه کنی این گروه است.

وی فعالیت های تروریست ها را به امنیت مرزها مرتبط کرد و افزود: اگر تروریست های خارجی نتوانند وارد خاک آمریکا شوند، نمی توانند به آمریکا حمله کنند.

وی ادامه داد که کاخ سفید بودجه چشمگیری را برای ارتش آمریکا در خواست کرده است.

ترامپ افزود: ما به طور چشمگیری تمامی امور مربوط به ارتش و امور دفاعی و تهاجمی مان را به روز خواهیم کرد.

رئیس جمهوری آمریکا خاطر نشان کرد: امنیت مردم آمریکا اولویت شماره یک ماست.

وی تصریح کرد که وی بزودی اقداماتی را در راستای لغو تحریم ها علیه هر نوع تولید امور انرژی در امریکا انجام خواهد داد. پیش از این ترامپ قول داده بود که اقداماتی را برای کاهش بهای امور انرژی در آمریکا با هدف تقویت اشتغال زایی در این کشور انجام دهد.

ترامپ در ادامه سخنرانی خود گفت که رسانه ها نباید از منابع نامشخص در اخبار خود استفاده کنند.

وی افزود: استفاده از منابع نامشخص و ناشناس در اخبار باعث می شود تا گزارش های دروغین منتشر شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: