رئیس خانه احزاب:

مدیران بحران در کشور ضعیف هستند/ بهتر است برای رفع بحران‌ها در کشور خود مدیران آموزش ببینند

کدخبر: 2088959

رئیس خانه احزاب گفت: مشکل اصلی در رابطه با ریزگردها این است که در کشور مدیران بحران متاسفانه بهره‌وری کافی ندارند و در این زمینه در کشور کار مهمی صورت نگرفته و بهتر است برای رفع بحران‌ها در کشور خود مدیران آموزش ببینند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ایران، دفتر جمعیت هم‌اندیشان البرز باحضور قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران افتتاح شد.

حشمتیان به همراه هیاتی متشکل از تبرایی دبیر اجرایی، باقری و خوشبخت از اعضای خانه احزاب به دعوت علیمردانی دبیرکل جمعیت هم اندیشان البرز عصر روز گذشته وارد استان البرز شده و پس از افتتاح دفتر جمعیت هم اندیشان البرز در جمع اعضای شورای مرکزی و برخی ازدبیران کل احزاب استان البرز حاضر شدند.

پس از عرض خیرمقدم توسط نادری معاون دبیرکل این جمعیت، علیمردانی دبیرکل جمعیت هم اندیشان البرز، گزارشی از فعالیت جمعیت را ارائه داد و احمدی رئیس اداره سیاسی و امور احزاب استانداری البرز نیز در مورد فعالیت احزاب در استان البرز مطالبی را بیان کرد، سپس قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران در سخنانی به تاریخچه احزاب درصد سال گذشته پرداخت و گفت: اگر مسئولان به احزاب کمک کنند و احزاب از نظر جا و امکانات و امنیت برگزاری جلسات آرامش داشته باشند و فعال شوند. قطعا برای جلوگیری از فساد اجتماعی و اقتصادی که مشکل بزرگی برای کشور است، و در جلوگیری از بزه نیز کمک می‌شود.

حشمتیان درادامه اظهار داشت: وقتی کنفرانس احزاب در رابطه باحمایت از انتفاضه فلسطین در کشور تشکیل می‌شود و هیچگونه اطلاعی به خانه احزاب داده نمی‌شود و دولت مردان به احزاب که برخاسته از مردم هستند توجه نمی‌کنند و مشورتی هم صورت نمی‌گیرد و حتی دعوت هم نمی‌شوند، ممکن است به ظاهر برگزار کنندگان فکر کنند موفق بوده‌اند ولی مردم نسبت به آنان بدبین می‌شوند و پاسخ انحصارطلبی آنان را که از دیدگاه مردم مخفی نیست در انتخابات مختلف می‌دهند.

رئیس خانه احزاب به بحث ریزگردها پرداخت و گفت: مشکل اصلی این است که در کشور مدیران بحران متاسفانه بهره‌وری کافی ندارند و در این زمینه در کشور کار مهمی صورت نگرفته و بهتر است برای رفع بحران‌ها درکشور خود مدیران آموزش ببینند.

در پایان جلسه حشمتیان به سؤالات تعدادی از حاضران در رابطه با مسائل گوناگون پاسخ داد و به همراه حاضران در جلسه از دفتر فرهنگی و آموزشی جمعیت هم اندیشان البرز بازدید کردند.

ارسال نظر: