از وقتی متین بی‌پول شد، فدراسیون هم دیگر با ما کاری نداشت

شیرکوند: دیگر انگیزه‌ای برای حضور در والیبال ندارم/ در سال‌های اخیر نامهربانی‌های زیادی دیدم

کدخبر: 2088884

لیبروی تیم والیبال صالحین ورامین گفت: شرایطی که در دو سال اخیر داشتیم به قدری خسته‌ام کرده است که دیگر انگیزه‌ای برای حضور در والیبال ندارم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احسن‌الله شیرکوند نقش پررنگی در تداوم حضور تیمی از شهر ورامین در لیگ برتر داشت و با وجود مشکلات مالی شدیدی که این تیم در دو سال اخیر تجربه می کرد، سعی کرد با حفظ این تیم، به شهر خود ادای دین کند.

شیرکوند درباره تلاشی که برای حضور متین و صالحین ورامین در لیگ برتر کرد، اظهار داشت: از سال اول حضور متین در والیبال، بانی شرکت نماینده ورامین در لیگ برتر بودم. حتی در زمانی که آقایان مدعی بودند که با متین افتخارآفرینی می‌کنند هم تیم را به طور کامل من بستم. در سه سال اول اسپانسر خوبی داشتیم اما در دو سال گذشته، کل کشور مشکلات مالی داشتند و ما هم جزء آن بودیم زیرا ورزش ایران به دولت وابسته است. شاید اسم باشگاه‌ها خصوصی باشد اما واقعیت این است که همه دولتی هستند.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر خیلی اذیت شدم زیرا فشاری که روی من وجود داشت و توقعی که از من می‌رفت بیشتر از حدی است که از یک بازیکن در حالت عادی وجود دارد. به حدی این فشارها زیاد بود که اگر می‌توانستم تا سه چهار سال دیگر هم بازی کنم، الان به قدری خسته‌ام که دیگر انگیزه‌ای برای حضور در والیبال با این شرایط نداشته باشم و ترجیح می‌دهم از بیرون به والیبال نگاه کنم.

لیبروی تیم صالحین ورامین گفت: در پنج شش سال اخیر نامهربانی‌های زیادی دیدم. زمانی که ما پول داشتیم به فدراسیون هم کمک می‌کردیم اما وقتی بی‌پول شدیم کسی از ما نپرسید حالتان چطور است و چکار می‌کنید. من زندگی‌ام را برای این تیم گذاشتم و چند میلیارد چک من دست دیگران است.

وی تاکید کرد: شاید لذت اتفاقاتی که برای تیم ما در چند سال اخیر افتاد را دیگران ببرند اما تاوانش را ما می‌دهیم.

ارسال نظر: