اسامه بن حمدان در اختتامیه ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

غزه پایگاه مستحکم مقاومت است/ سازش دیگر به نتیجه نمی‌رسد

کدخبر: 2088774

نماینده جنبش حماس گفت: به طور حتم غزه پایگاه مستحکم محور مقاومت است و در این عرصه سازش دیگر نتیجه ای ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اسامه بن حمدان، نماینده جنبش حماس در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: این نشست د ر سخت ترین شرایط منطقه ای و جهانی برگزار شده زیرا مسئله فلسطین کمرنگ تر شده و این موضوع رهبران اسرائیل را دلگرم می کند.

نماینده جنبش حماس با بیان اینکه ملت فلسطین از سال 1917 پرچم مقاومت را برافراشتند گفت: با تشریک مساعی مقاومت مسلح در سال 2004 اشغالگران از غزه رانده شدند و مقاومت، ارتش رژیم صهیونیستی را در سال 2008 نیز شکست داد اما دشمن از این موضوع عبرت نگرفت و در سال 2012 نیز به غزه حمله کرد و پس از 51 روز مقاومت دشمن را به ذلت وادار کرد.

اسامه بن حمدان با بیان اینکه سازش غیر قابل قبول است گفت: ورود مقاومت اسلامی ابتدا با حماس و جهاد اسلامی بود که به مردم نیرو داد زیرا در آن زمان رژیم صهیونیستی از حمایت بین المللی برخوردار بود اما در مقابل حامی مقاومت لطف خدا بود.

وی ادامه داد: باور ما این است که در امور دیگران دخالت نکنیم و منادی وحدت باشیم، امروز غزه پایگاه مستحکم مقاومت است و نیروهای پرچمدار مقاومت را تربیت می کند.

نماینده جنبش حماس با بیان اینکه ما از حامیان خود تشکر می کنیم و از این مسیر دست نمی کشیم گفت: مقاومت راه خود را یافته است و ریشه دوانیده و دیگر این موضوع مطرح نیست که سرنوشت مقاومت چه می شود بلکه سوالی که مطرح می شود این است که سرنوشت اشغالگران چه خواهد شد.

وی افزود: خواهان همه نوع حمایت سیاسی و مالی هستیم و تقاضا داریم که کشورهای حاضر رژیم صهیونیستی را تحریم کنند و هرگونه مناسبت را با این رژیم قطع کنند.

نماینده جنبش حماس ادامه داد: روند سازش به نتیجه نمی رسد و این موضوع دیگر مطرح نیست زیرا به دشمن نباید مشروعیتی داده شود که حق آن نیست از طرفی دیگر سازش نیز حق مردم فلسطین نیست.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: