یحیی قدار در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید کرد:

لزوم بازگشت املاک فلسطینی با تشکیل کمیته ملی واحد

کدخبر: 2088739

دبیرکل عربی اسلامی مقاومت لبنان گفت: لازم است بازگشت املاک فلسطینی از طریق یک کار هماهنگ و کمیته ملی واحد پیگیری شود و به صورت مشترک از مقاومت حمایت کنیم و با اشغالگران مبارزه کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، یحیی قدار، دبیرکل عربی اسلامی مقاومت لبنان در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی ایران همواره شاهد بوده ایم که از فلسطین حمایت کرده و با همه نیروهای امپریالیسم مبارزه کرده است.

دبیرکل عربی اسلامی مقاومت لبنان بیان کرد: ایران در حال حاضر نیز زمینه را فراهم کرده تا از مقاومت حمایت شود زیرا در طرف مقابل آمریکا حمایت کاملی را از یهودیت و صهیونیسم انجام می دهد.

یحیی قدار ادامه داد: لازم است بازگشت املاک فلسطینی از طریق یک کار هماهنگ و کمیته ملی واحد پیگیری شود و به صورت مشترک از مقاومت حمایت کنیم و با اشغالگران مبارزه کنیم.

وی افزود: کنفرانس امروز به این منظور برگزار شده تا رهبران کشورهای حامی فلسطین را متحد کند و با برنامه ریزی مشترکی ملت عرب را به حرکت در آورد و از مقاومت حمایت کند.

دبیرکل عربی اسلامی مقاومت لبنان گفت: اگر سفارتخانه ها از تلاویو به قدس منتقل شود لازم است که همه کشورهای حامی فلسطین سفارتخانه های خود را در واشنگتن تعطیل کنند.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: