وایت والس در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

بسیاری از کشورهای اروپایی حامی مردم فلسطین هستند/ سیاست‌های آمریکا مانع از تحقق آرمان فلسطین است

کدخبر: 2088720

عضو پارلمان ایرلند با بیان اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی حامی مردم فلسطین هستند گفت: سیاست های آمریکا مانع از تحقق آرمان فلسطین است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، وایت والس، عضو پارلمان ایرلند در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: متاسفانه آمریکا همواره به برخی از کشورها اجازه تجاوز دیگران را می دهد امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی در ایالات متحده دارای قدرت بسیاری بوده و 30 درصد از ثروت این کشور را مدیریت می کند.

وی ادامه داد: رویکرد آمریکا در مسائل مختلف نشان می دهد که پول و قدرت برای آنها از انسانیت و عدالت مهمتر است از طرفی دیگر ضمن اینکه اتحاد مسلمانان دارای جایگاه مهمی است اما توجه کشورهای اسلامی به اتحادیه اروپا برای تغییر رویکرد این نهاد در قبال مسئله فلسطین ضروری است.

وایت والس ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای اروپایی حامی مردم فلسطین هستند از این رو با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی به آمریکا و حتی اتحادیه اروپا وابسته است، باید در جهت تغییر رویه اتحادیه تلاش کرد از این روقطعا ما برای احقاق حقوق ملت فلسطین تلاش می کنیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه سیاست های آمریکا و اتحادیه اروپا مانع از تحقق آرمان فلسطین است و حتی راه حل های ارائه شده از سوی آنها به بخشی از مشکلات تبدیل می شود در شرایط کنونی سیاست مداران غربی تنها با کلمات بازی می کنند از این رو کشورهای اسلامی باید از مردم اروپا بخواهند تا در مقابل سیاست های حمایتی از رژیم صهیونیستی برخیزند.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: