قناعت در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

اولین نمایش "قهرمانان کوچک" در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان است/ نگاه شورای راهبردی به مخاطبان و اکران آثار معطوف است

کدخبر: 2088626

کارگردان "قهرمانان کوچک" گفت: تلاش کردیم تا اولین نمایش فیلم در اکران‌های نوروزی باشد، ولی اینگونه نشد و به احتمال زیاد اولین نمایش آن در سی امین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان خواهد بود.

حسین قناعت، کارگردان فیلم «قهرمانان کوچک» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی «نسیم آنلاین»، با بیان اینکه نسخه نهایی فیلم آماده شده و برای دریافت پروانه نمایش آن اقدام کرده ایم، گفت: سرمایه گذار فیلم پیگیر اکران نوروزی «قهرمانان کوچک» بود که فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد، به همین خاطر به احتمال زیاد اولین نمایش فیلم در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان خواهد بود.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که بعد از نمایش «قهرمانان کوچک» در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان، اکران عمومی آن را هم انجام دهیم.

کارگردان فیلم «قهرمانان کوچک» با بیان اینکه در تدوین دوباره فیلم تنها یک دقیقه از زمان آن کوتاه شده است، اظهار داشت: چندی پیش فیلم در خانه هنرمندان به نمایش در آمد و خوشبختانه فیلم با استقبال خوبی همراه بود و بعد از نمایش آن احساس نکردیم که فیلم نیاز به مونتاژ مجدد دارد، به همین دلیل نسخه اصلی فیلم به نمایش عمومی در خواهد آمد.

قناعت با بیان اینکه فیلم «قهرمانان کوچک» اولین فیلم کمدی - رزمی سینمای کودک و نوجوان کشور به شمار می رود، تصریح کرد: برای جشنواره سال آینده هم «قهرمانان کوچک» و هم فیلم «دزدی و پری 2» را خواهم داشت و به احتمال زیاد هر دو فیلمم بعد از پایان جشنواره به اکران عمومی در خواهد آمد؛ چرا که هر دو فیلم سرگرم کننده و مخاطب پسند است.

وی بیان داشت: تصورم این است که «دزدی و پری 2» نسبت به «دزدی و پری» با استقبال بیشتری همراه خواهد شد؛ همچنین فیلم «قهرمانان کوچک» از آنجایی که برای مخاطب 9 سال به بالا است نه تنها کودکان و نوجوانان، بلکه بزرگسالان نیز از آن استقبال خواهند کرد.

کارگردان فیلم «قهرمانان کوچک» درباره پیش بینی وضعیت سینمای کودک و نوجوانان خاطر نشان کرد: با توجه به نگاهی که شورای راهبردی کودک به فیلمنامه ها در طول امسال داشته است، باید بگوییم که خوشبختانه نگاه شان بیشتر معطوف به مخاطب و اکران آثار کودک است و امیدوارم جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان، جشنواره پربارتری نسبت به سال های گذشته باشد.

ارسال نظر: