تشریح خدمات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی استان خراسان رضوی:

امدادرسانی به ۵۶۰۰ گرفتار در سیل خراسان رضوی/ اسکان اضطراری بیش از ۴۷۰۰ تن

کدخبر: 2088098

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۸ روز گذشته در این استان گفت: طی این مدت ۵۵۸۰ تن از هموطنان در استان از خدمات امدادی بهره مند شده و ۴۷۴۵ تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجتبی احمدی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی در این استان از 24 بهمن تا اول اسفند (ساعت 6 صبح) گفت: 14 شهرستان (بجستان، برداسکن، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، درگز، رشتخوار، کاشمر، مشهد، نقاب و جوین و نیشابور) در این مدت در استان خراسان رضوی تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در 46 شهر و روستا در این استان، اظهار کرد: بر این اساس 5 هزار و 580 تن از هموطنان در استان خراسان رضوی از خدمات امدادی لازم بهره برده و 4 هزار و 745 تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی همچنین به نجات 21 تن از سیلاب و رهاسازی 10 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات تخلیه آب از 175 واحد مسکونی انجام و 4 هزار و 500 نفر نیز در روستای خیرآباد در شهرستان تایباد تخلیه اضطراری شدند.

احمدی با اشاره به توزیع 130 تخته پتو، 200 قرص نان و 439 قوطی کنسروجات گفت: سیل و آبگرفتگی در استان یک نفر مفقودی داشته که عملیات جست و جو برای یافتن این مفقودی ادامه دارد.

ارسال نظر: