تشکیل کارگروه سیاست‌گذاری برنامه‌های مهدوی در رسانه ملی

کدخبر: 2088004

مدیر روابط عمومی دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور از تشکیل کارگروه سیاست گذاری برنامه های مهدوی در رسانه ملی خبرداد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا قربان زاده مدیر روابط عمومی دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور با اعلام خبری گفت: ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور نهادی است سیاستگذار، مبتنی بر ضرورت برنامه ریزی راهبردی و عمل هماهنگ و پویا در عرصه مهدویت و انتظار فرج که بر اساس تعالیم قرآن و عترت، مندرج در آموزه های اسلام ناب با ترازی جهانی به راهبری، برنامه ریزی و اقدام در این حوزه می پردازد.

وی ادامه داد: این تشکل براساس رهنمودهای ولی فقیه و مراجع عظام خود را متعهد به اتخاذ مواضع اثربخش در عرصه مهدویت می داند که با هم افزایی اعضا، بهره مندی از روش های اصیل فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، تبلیغی و رسانه ای و ظرفیت های حوزه ها و مراکز علمی، فرهنگسازی، رصد و پیشگیری از تحریفات و انحرافات این حوزه را پیگیری و پشتیبانی می کند.

مدیر روابط عمومی دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور با اشاره به عضویت سازمان صداوسیما در این ستاد گفت: تبیین صحیح و جامع موضوع مهدویت یکی از رسالت های راهبردی رسانه ملی است. آشناکردن جامعه با مساله انتظار، ظهور منجی و موعود و تبیین وظایف منتظران یکی از مهمترین انتظارات از رسانه ملی محسوب می شود و برهمین اساس کارگروه سیاست گذاری برنامه های مهدوی در رسانه ملی تشکیل شده است.

قربان زاده بیان کرد: این کارگروه زیرمجموعه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور است که با مسئولیت صدا و سیمای مرکز قم تشکیل و جلسات آن برگزار می شود.

عضو کارگروه سیاست گذاری برنامه های مهدوی در رسانه ملی اظهار کرد: ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مسئولیت تشکیل این کارگروه و برگزاری جلسات آن را به مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم واگذار کرده است.

وی با اشاره به اینکه این کارگروه ماهیتی رسانه ای دارد، گفت: کارگروه سیاست گذاری برنامه های مهدوی در رسانه ملی در واقع برنامه های مرتبط با موضوع مهدویت را در شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت می کند.

ارسال نظر: