مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک تعزیرات:

آغاز طرح نوروزی تعزیرات از ۲۸ بهمن در سراسر کشور/ مردم تخلفات را به اطلاع تعزیرات برسانند

کدخبر: 2087987

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک تعزیرات گفت: فعالیت کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از ۲۸ بهمن در سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدحسن سرابیان در نشست خبری با موضوع کشیک های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: در راستای اجرای طح نوروز 96، سازمان تعزیرات حسب دستور وزیر نسبت به تشدید گشت های مشترک از بهمن اقدام کرد.

وی ادامه داد: فعالیت کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از 28 بهمن در سراسر کشور آغاز شده است.

سرابیان گفت: تمام کارکنان تعزیرات به خالت آماده باش درآمدند. ضمن تشدید گشت ها، شعبه‌ایی به صورت کشیک حتی در تعطیلات دایر خواهند بود تا به شکایت ها و تخلفات رسیدگی کنند.

وی افزود: شعب سیار نیز به همراه بازرسان دستگاه های مختلف، در قالب گشت های مشترک در بازارهای پرتردد و مکان های هدف حضور خواهند داشت.

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک تعزیرات گفت: این طرح تا 15 فروردین ادامه دارد و در این ایام روسای شعب ثابت و سیار آماده رسیدگی به گزارشات و شکایات مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند گزارش های تخلف اصناف را علاوه بر شماره 124 سازمان صنعت و 135 تعزیرات به سامانه پیامکی جدیدی به شماره 300000135 ارسال کنند.

سرابیان گفت: از مردم تقاضا داریم اگر تخلفی مشاهده کردند حتما اعلام کنند و مطمئن باشند رسیدگی و نتیجه هم اعلام می شود.

وی افزود: از ابتدای تاسیس سازمان تا کنون کشیک نوروزی را داشتیم اما امسال با تاکید وزیر دادگستری، طرح نوروزی 17 روز زودتر آغاز شده و از 28 بهمن کلید خورده است.

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک تعزیرات تصریح کرد: در بازارهای بزرگ در سراسر کشور پایگاه مشترک راه اندازی کردیم و در تهران نیز در نمایشگاه های بهاره، تیم مستقر تعزیرات با آرم و نشان تعزیرات حضور خواهند داشت.

وی افزود: بنا شده در صورتی که شهرداری های مناطق امکانات لازم را فراهم کنند، اکیپ های تعزیرات در مناطق 22 گانه نیز مستقر شوند.

ارسال نظر: