جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ - کرمانشاه

ایران و آمریکا به فینال جام جهانی رسیدند

کدخبر: 2087876

تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا جواز حضور در دیدار نهایی رقابت‌های جام جهانی کرمانشاه را کسب کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در ادامه رقابت های جام جهانی کشتی آزاد که از صبح دیروز (پنجشنبه) در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده است و در روز دوم و پایانی مسابقات، تیم ملی کشورمان در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی به مصاف مغولستان رفت که با نتیجه 7 بر یک به پیروزی رسید.

تیم ملی کشورمان که در گروه دوم این مسابقات با تیم های ترکیه، هند و مغولستان هم گروه است با این نتیجه با 3 پیروزی به عنوان تیم اول گروه دوم جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کرد.

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است:

ایران 7- مغولستان یک

57 کیلوگرم: حسن رحیمی، برنده - زانابازار زاندانبود (7 بر 6)

61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور، برنده - تولگا توموراوچیر (4 بر صفر)

65 کیلوگرم: مهدی یگانه جعفری - باتمانگای باتچولون، برنده (3 بر 4)

70 کیلوگرم: حامد رشیدی، برنده - ماندراخان گانزوریک (10 بر صفر)

74 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی، برنده - آنخبایار باتچولون (10 بر صفر)

86 کیلوگرم: حسن یزدانی، برنده - اونوربات پوروجات (13 بر 2)

97 کیلوگرم: امیر محمدی برنده- باتزول اولزیسایخان (ضربه فنی)

125 کیلوگرم: یدالله محبی، برنده - زولبو ناتساگسورن (5 بر صفر)

از حوادث مهم این مسابقه می توان به پیروزی حامد رشیدی در وزن 70 کیلوگرم مقابل گانزوریک، نفر سوم جهان و قهرمان بازی های آسیایی از مغولستان اشاره کرد.

حسن یزدانی که تا کنون در تمام مسابقاتش با امتیاز عالی و بدون اینکه امتیازی به حریفانش داده باشد به پیروزی رسیده بود مقابل اونوربات پوروجات، دارنده مدال نقره 2015 جهان، اولین امتیاز را از دست داد. وی همچنین برای اولین بار نتوانست در پایان تایم اول مسابقه را به سود خود تمام کند.

در دیگر دیدار امروز تیم ملی آمریکا در جدالی حساس و نزدیک با پیروزی مقابل آذربایجان در آخرین دیدار مرحله گروهی گروه اول، با 3 پیروزی به عنوان تیم نخست گام به فینال گذاشت.

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است:

جمهوری آذربایجان 4 - آمریکا 4 (امتیاز فنی مثبت بیشتر 20بر 14) 57 کیلوگرم: گئورگی ادیراشویلی، برنده - آنتونی راموس (3 بر 2) 61 کیلوگرم: علی رحیم زاده - لوگان استیبر، برنده (12 بر 11) 65 کیلوگرم: حاجی علی یف، برنده - فرانک مولینارو (4 بر یک) 70 کیلوگرم: داوید سوینیوچخانوف - جیمز گرین، برنده (صفر بر 10) 74 کیلوگرم: مراد سلیمان اف - جردن باروز، برنده (5 بر 4، باروز بدلیل 3 اخطاره شدن حریف برنده شد) 86 کیلوگرم: شریف شریف اف - دیوید تایلور، برنده (2 بر 12) 97 کیلوگرم: اصلان بک آلبوروف، برنده - کایل اسنایدر (5 بر 4) 125 کیلوگرم: جمال الدین ماگومدوف، برنده - نیک گویازدوفسکی (3 بر یک)

ارسال نظر: