رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

تهدیدهای آمریکا نشانه ناتوانی است

کدخبر: 2087787

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی تهدیدهای اخیر مسئولان آمریکایی را نشانه ناتوانی دانست و گفت: اگر دشمن توان نابودی ما را داشت یک لحظه را در این زمینه تلف نمی‌کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهر‌ نوشت: حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری قم که از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری اجرا شده با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: در طول تاریخ برای نقش‌آفرینی اهل بیت(ع) در مسیر سعادت انسان فرصتی فراهم نشد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در صدر اسلام در خانه فاطمه(س) را بستند، گفت: خسارتی از این زمینه به امت اسلامی رسید که هنوز جبران آن ممکن نیست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به خدمات ارزشمندی که از سوی شهرداری در قم صورت گرفته، ابراز داشت: شهر قم بیش از اینها به تلاش و فعالیت نیاز دارد.

وی با اشاره به استقبال عظیم مردم قم در سفر سال ۸۹ از مقام معظم رهبری ادامه داد: کمتر سراغ داریم که حضرت آقا در سفرهای استانی‌شان در یک استان ۱۰ روز بمانند و علت این موضوع اهمیت قم و احترام به مردم قم بود.

نمادهای شهر قم حفظ شود

حجت‌الاسلام گلپایگانی با اشاره به اینکه جای جای شهر قم پر از خاطره است اظهار داشت: شهرداری قم باید در حفظ نمادهای این خاطرات بکوشد.

وی افزود: شهر قم جایگاه تشیع است و در طول سال‌ها مردم قم پای عقاید خود ایستادند و بزرگان بسیاری را در این مسیر تربیت کردند که باید این افتخارات شهر قم را تکریم کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تحصیل ۸۰ هزار طلبه در حوزه علمیه قم گفت: در احادیث آمده که علم از قم به شهرهای دیگر می‌رود.

وی اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که شهرداری محلات قدیمی را حفظ کرده و خانه‌هایی که خاطراتی در آنها وجود دارد را به زائران بشناساند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به وجود بیش از ۲۰۰ امام‌زاده در شهر قم گفت: دلیل آن این است که این مردم در گذشته پذیرای فرزندان حضرت فاطمه(س) بوده‌اند.

وی معتقد است قم باید این ظرفیت را ایجاد کند که زائر وقتی به قم می‌آید چندین روز در این شهر توقف کند و مشکلاتی نظیر مسکن نداشته باشد.

وی با اشاره به گذراندن دهه فجر اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن نقطه عطف تاریخ کشورمان است و مردم در این روز به تمام بوق‌های تبلیغاتی دشمنان پاسخ دادند.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات با یک جمله مقام معظم رهبری، گفت: در برخی شهرها نسبت به سال گذشته مردم ۷۰ درصد بیشتر در راهپیمایی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مردم گرفتار هستند و مسئولان باید خدمت کنند. مسئولی که در جایی نشسته باید بداند لحظه به لحظه عمرش و ساعاتی که در ازای آن حقوق گرفته باید در مسیر خدمت مردم صرف شود.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه وضعیت امروز کشور در تمام عرصه‌ها قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب نیست، اظهار داشت: تهدیدهایی که آمریکایی‌ها این روزها تکرار می کنند توخالی است.

وی افزود: اینکه امروز دشمن مرتب از گزینه‌های روی میز سخن می‌گوید از ناتوانی آمریکایی‌ها است چرا که اگر دشمن توان نابودی ما را داشت یک لحظه را در این زمینه تلف نمی‌کرد.

ارسال نظر: