نخست‌وزیر عراق:

اجازه توهین به الحشد الشعبی را به هیچ کس نمی‌دهیم/ در آخرین مرحله شکست داعش هستیم

کدخبر: 2087732

نخست‌وزیر عراق در دیدار با فرماندهان و رهبران الحشد الشعبی، با حمایت کامل از این نهاد، بر وحدت مردم و نیروهای عراقی تأکید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "حیدر العبادی"، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای عراقی شب گذشته در جریان نشستی با حضور فرماندهان و رهبران گروه‌های مختلف الحشد الشعبی، تأکید کرد که الحشد الشعبی فداکاری‌های بسیاری برای عراق انجام داده و اجازه نمی‌دهیم کسی به آن توهین کند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، شب گذشته (چهارشنبه) نخست وزیر عراق برای بررسی قانون و مسائل اداری و دیوانی الحشد الشعبی با رهبران این نهاد در بغداد به جلسه نشست.

طبق بیانیه صادره از دفتر نخست‌وزیر عراق، العبادی در این دیدار گفت: فداکاری‌های بزرگی که فرزندانمان در الحشد و باقی تشکیلات نظامی و امنیتی انجام دادند موجب آزادی مناطق مختلف شده است و باید ادای حق و حقوق آن‌ها را تضمین کرد.

او افزود: ما در مراحل پایانی شکست داعش هستیم و هر اندازه به پیروزی نهایی نزدیک می‌شویم، سخنان فرقه‌گرا و تفرقه‌انگیز بیشتر می‌شود. این گونه سخنان نباید در میان ما جایی داشته باشد و ما اکنون ثابت کرده‌ایم که در یک صف واحد علیه گروهک تروریستی داعش هستیم.

فرمانده کل نیروهای عراقی در ادامه گفت: الحشد باید نماینده تمامی مردم عراق باشد و ما اجازه نمی‌دهیم که به الحشد و رزمندگان قهرمانش توهین شود.

ارسال نظر: