مزایده پشت سر مزایده!

شرکت وابسته به معاون بازنشسته طیب‌نیا بدون مشتری ماند!

کدخبر: 2087459

با توجه به برگزاری مزایده دوم و نبود مشتری، باید مزایده سوم هم بلافاصله برگزار شود و افزود که در صورت نبود مشتری برای حضور در مزایده سوم، نسبت به فروش این شرکت از طریق مذاکره اقدام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری و صنایع چوب فریم اعلام کرد که مزایده مرحله دوم فروش شرکت متبوع او، بدون خریدار به اتمام رسیده است.

ثبت نام از متقاضیان حضور در مزایده فروش شرکت مذکور از پنجم آبانماه سالجاری شروع شد که طبق اعلام، پاکت‌های پیشنهادی هم در روز چهارشنبه 24 آذرماه سالجاری باز شده است. شرکت بهره برداری وصنایع چوب فریم درسال 1354 تاسیس شده وعمده فعالیت آن اجرای طرح جنگلداری و تولیدی و توزیع فرآورده های چوبی است. صد درصد سهام شرکت مذکور متعلق به شرکت مدیریت طرح وتوسعه آینده پویا،یعنی هلدینگ شرکت های غیر بورسی بانک ملی است.

در حال حاضر، محمد پاریزی معاون بازنشسته بانک و بیمه، "علی طیب نیا"، وزیر اموراقتصادی و دارایی مدیریت عامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا را بر عهده دارد.

"محمد احتشام زاده" در گفتگو با « نسیم آنلاین »، رقم ارزش گذاری شرکت بهره برداری وصنایع چوب فریم را در مزایده دوم 35 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت که در مزایده قبلی، این شرکت 38 میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش گذاری شده بود.

به گفته وی، با توجه به برگزاری مزایده دوم و نبود مشتری، بایدمزایده سوم هم بلافاصله برگزارشود و افزودکه درصورت نبود مشتری برای حضور در مزایده سوم، نسبت به فروش این شرکت از طریق مذاکره اقدام خواهد شد.

احتشام زاده، پیرامون دلایل نبود مشتری برای حضور درمزایده در خرید شرکت بهره برداری و صنایع چوب فریم، اذعان داشت که آینده نامشخص درطرح های جنگل داری و شاید نگرانی مردم محلی نسبت به ازبین رفتن زمینه شغلی آنها در نبود مشتری برای حضور در مزایده هم بی تاثیر نیست.

ازقرارمعلوم، این شرکت دارای پنج قطعه زمین به مساحت 52 هکتار بوده که به گفته احتشام زاده زمین های موجود این شرکت بسیار ارزنده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری وصنایع چوب فریم،تصریح کرد که شرکت متبوع او از سال 91 بدین سو، سودده شده و درباره تولیدات این شرکت هم گفت که سالانه 14 هزار متر مکعب تنه صنعتی برای تولید نئوپان و صنایع کاغذ سازی، روانه بازار می شود.

ارسال نظر: