شطرنج قهرمانی زنان جهان

پورکاشیان باخت و حذف شد

کدخبر: 2087236

آتوسا پورکاشیان با شکست برابر حریف آلمانی از مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان حذف شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، چهلمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای دوم مرحله یک سی و دوم نهایی پیگیری شد که طی آن پورکاشیان با شکست برابر حریف خود از دور مسابقات کنار رفت اما تکلیف حجازی پور در دیدار سوم و تکمیلی مشخص می شود.

در این روز از رقابت ها، آتوسا پورکاشیان که روز گذشته مقابل «الیزابت پائتز» از آلمان به تساوی دست یافته بود، در دومین دیدار مقابل این بازیکن متحمل شکست شد. به این ترتیب پورکاشیان با یک تساوی و یک شکست از صعود بازماند و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین امروز میترا حجازی پور دومین دیدار خود مقابل «آناستازیا بودناروک» از روسیه را برگزار کرد و مقابل این بازیکن تن به شکست داد این نتیجه در حالی برای حجازی پور رقم خورد که وی روز گذشته حریف روس خود را شکست داده بود. به این ترتیب حجازی پور در ادامه مسابقات فردا برای سومین بار مقابل بودناروک قرار می گیرد تا نتیجه دیدار سوم میان این دو بازیکن تعیین کننده بازیکن صعودکننده باشد.

سارا خادم الشریعه دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که رقابت وی با حریف گرجستانی همچنان ادامه دارد. خادم الشریعه روز گذشته شکست خورد و امروز فقط در صورت برد می تواند شانس خود را برای ادامه حضور در رقابت ها حفظ کند.

ارسال نظر: