محمد گلریز:

مردم حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند/ حمایت هنرمندان بسیجی از انقلاب اسلامی ثابت شده است

کدخبر: 2086929

گلریز گفت: هنرمندان بسیجی همیشه به عنوان یک الگو برای مردم هستند و تا امروز نیز ثابت کردند در تمامی مقاطعی که نظام و انقلاب به حمایت آنها نیاز دارد از انجام این پشتیبانی کوتاهی نکرده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد گلریز، خواننده ارزشی کشور درباره دهه مبارک فجر و حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه نشانگر و تجلی حضور و قیام مردم برضد طاغوت بود؛ مردم عزیز کشور از همان اوایل آغاز انقلاب با رهبری حضرت امام خمینی (ره )با راهپیمایی، مشت های گره کرده خود و شعارهایی که بر ضد طاغوت می دادند انقلاب شکوهمند اسلامی را در ایران پیروز کردند.

وی افزود: این مبارزه و نبرد با استکبار از فردای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تا امروز ادامه دارد و امسال نیز بار دیگر مردم نشان دادند به دنبال وقوع هر مشکل و مسئله ای از انقلاب غافل نشده و نخواهند شد و دست از حمایت از آن بر نمی دارند.

این خواننده ارزشی کشور ادامه داد: مردم همچین نشان دادند تحت تاثیر مسائلی که از سوی استکبار و دنیای غرب برضد انقلاب اسلامی مطرح می شوند قرار نخواهند گرفت؛ زیرا مردم ایران همیشه با هوش بالای سیاسی خود در تمامی سالها پشتیبان انقلاب بودند و فکر می کنم که امسال شاهد حضور پرشورتر مردم نسبت به سال های قبل در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه بودیم.

گلریز خاطرنشان کرد: مردم کشور باتوجه به مسائل و مشکلاتی که در کشور وجود دارد و کسی هم آن را انکار نمی کند، همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند و دست از حمایت از آنها نخواهند کشید و می توانند با حضور خود در این روز تمامی نقشه های شوم دشمنان ایران و انقلاب را نقش بر آب کنند.

وی اضافه کرد: امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم ایران در این راهپیمایی بودیم، تا ضمن اینکه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار زده شود و یک بار دیگر مردم عزیز و انقلابی کشور ثابت کردند تحت تاثیر جوسازی های رسانه ای دنیای غرب قرار نخواهد گرفت و از این انقلاب و دستاوردهای آن حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

این خواننده ارزشی کشور در پایان تصریح کرد: نکته مهم اینکه در این میان نقش هنرمندان بسیجی بسیار مهم و با اهمیت است و آنها همیشه به عنوان یک الگو برای مردم هستند و تا امروز نیز ثابت کردند در تمامی مقاطعی که نظام و انقلاب به حمایت آنها نیاز دارد کوتاهی نکرده اند.

ارسال نظر: