معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

زبان تهدید و خط و نشان کشیدن دیگر جواب نمی‌دهد/ دوران تهدید ملت‌ها سپری شده است

کدخبر: 2086914

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری اظهار کرد: تنها راه و گزینه غلبه بر مشکلات و چالش‌های بزرگ درونی و تهدیدات بیرونی انسجام و همبستگی ملی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در حاشیه راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ملت و کشور ایران با همان انسجام ، همبستگی و اخلاص و استقلال و آزادی که برای آن خون داده‌اند و همچنین برای جهانی عاری از خشونت و نفرت پراکنی به خیابان‌های آمده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مردم ایران منادیان شعارها و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند ، خاطر نشان کرد: ثابت شده است زبان تهدید و خط و نشان کشیدن دیگر جواب نمی‌دهد و دوران تهدید ملت‌ها سپری شده است.

وی اظهار کرد: آنچه که امروز در جامعه بین‌المللی حکمفرماست اصل برابری و احترام متقابل به یکدیگر است.

مولاوردی در ادامه با تاکید بر لزوم شکل گیری وحدت و آشتی ملی در کشور گفت:‌ هر ساله در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل گیری انسجام و همبستگی ملی حول محور منافع ملی هستیم. در همین راستا امیدواریم که در همه ایام شاهد چنین وضعیتی باشیم.

وی اظهار کرد: تنها راه و گزینه غلبه بر مشکلات و چالش‌های بزرگ درونی و همچنین تهدیدات بیرونی، انسجام و همبستگی ملی است. این انسجام می‌تواند ما را به آرمانهای بلندمان برساند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: