رئیس کل دادگستری تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن:

ایران اراده کند می‌تواند ریشه ظلم جهانی را بخشکاند

کدخبر: 2086844

رئیس کل دادگستری استان تهران، حضور مردم در مراسم راهپیمایی امروز را پاسخ قاطعی به حضور دشمنان دانست و گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران اراده کند می تواند ریشه ظلم جهانی را بخشکاند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهر نوشت: غلامحسین اسماعیلی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران درباره حضور مردم در راهپیمایی امسال اظهار کرد: مردم ما همیشه و همواره هرگا که نظام و انقلاب نیازمند حضور، پشتیبانی و حمایتشان بوده به نحو احسن حضور خود را نشان داده‌اند.

وی اضافه کرد: امسال هم سال ویژه‌ای به لحاظ وضعیت موجود در عرصه بین المللی بود و با توجه به برملا شدن بیش از پیش عهدشکنی دولت آمریکا با روی کارآمدن دولت جدید امریکا که از وضعیت و سیاست‌های این کشور پرده برداشت که هنوز بخشی از واقعیت آمریکا برملا شده، مردم احساس کردند که بیش از سالهای گذشته باید حضور پیدا کنند و حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: امروز مانور عمومی مردم مسلمان ایران است و برای اثبات حمایتشان از انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و این حضور پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب است.

وی درباره پیام حضور مردم به رئیس جمهور جدید آمریکا نیز گفت: پیام حضور مردم این است که اگر آمریکا می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است، ایران اسلامی امروز میزی به گستره کشور پهن کرده و بر روی میز جمعیت ۸۰ میلیونی با توان اراده و صلابت قرار گرفته که اگر اراده کنند ریشه ظلم و ستم را در کل جهان می‌خشکاند.

ارسال نظر: