کولیوند خبرداد:

آمادگی اورژانس برای پوشش مراسم ۲۲ بهمن/ آماده باش اورژانس هوایی در راهپیمایی

کدخبر: 2086816

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس کشور اورژانس برای پوشش مراسم ۲۲ بهمن در حالت آماده باش است، گفت: اورژانس هوایی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش می دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیرحسین کولیوند اظهار داشت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن امروز در تهران با حضور ۴۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، ۱۰ دستگاه خودروی فرماندهی و ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس توسط اورژانس پوشش داده می شود.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط اورژانس پوشش داده می شود، افزود: تعداد ۱۲ دستگاه آمبولانس، ۳ دستگاه موتورلانس، ۳ دستگاه خودروی فرماندهی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در غرب تهران و ۱۴ دستگاه آمبولانس، ۳ دستگاه موتورلانس، ۳ دستگاه خودروی فرماندهی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در شرق تهران مستقر می شود.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: همچنین در جنوب و شمال تهران ۱۴ دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه موتورلانس،۴ دستگاه خودروی فرماندهی و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس مستقر می شود.

کولیوند خاطرنشان کرد: هدف ما حفظ سلامت مردم و شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه است و از مردم می خواهیم که با اورژانس در صورت وقوع نیاز به حضور همکاری لازم را داشته باشند.

وی اذعان داشت: در این مراسم خودروی ارتباطات سیار نیز مستقر می شود و اورژانس هوایی نیز در حالت آماده باش قرار دارد.

ارسال نظر: