حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از طرح‌های انیمیشن با موضوع انقلاب اسلامی

کدخبر: 2085933

همزمان با سی و هشتمین دهه‌ فجر انقلاب اسلامی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام کرد که از طرح‌های انیمیشن با موضوع انقلاب اسلامی و پیامدهای آن حمایت می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، همزمان با سی و هشتمین دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام کرد که از طرح‌های انیمیشن با موضوع انقلاب اسلامی و پیامدهای آن حمایت می‌کند.

سینمای انیمیشن خلاق از گونه‌های مورد توجه و حمایت این «مرکز» در سال‌های اخیر است که برخی آثار تولیدی هم با موفقیت‌های زیادی در جشنواره‌های داخلی و خارجی همراه شده است؛ به این معنا ساخت و نمایش انیمیشن‌های کوتاه با موضوع انقلاب اسلامی می‌تواند در تبیین ویژگی‌ها و اهمیت این واقعه‌ی تاریخی قرن معاصر از منظر سینمای انیمیشن بویژه در بُعد بین‌المللی مؤثر واقع شود.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از عموم هنرمندان سینمای انیمیشن دعوت می‌کند تا طرح‌ها و فیلمنامه‌های کوتاه خود با موضوع انقلاب اسلامی را روی پایگاه اینترنتی این «مرکز» به نشانی www.defc.ir ثبت کنند تا در کوتاه مدت مورد بررسی قرار گرفته و پس از تصویب طرح‌های منتخب، روند تولید این آثار انیمیشن آغاز شود.

ارسال نظر: