حضرت زینب کبری(س) اسوه صبر و پایداری

کدخبر: 2085891

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیامی از سوی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، منتشر گردید.

به گزارش « نسیم آنلاین » ،به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار پیامی از سوی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار، منتشر گردید.

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت باسعادت اسوه صبر و پایداری، حضرت زینب «سلام الله علیها» است. پیامبر بزرگوار اسلام، نام او را «زینب» نهاد. واژه‏ ى جانبخشى که از «زین» و «اب» شکل گرفته است و به مفهوم زینت و آراستگى پدر می باشد. بانویی که نقش نگهداری از قیام خون بار حسینی را بر عهده داشت و توانست از نهضت اباعبدالله «علیه السلام» و بازماندگان واقعه عاشورا به نیکویی پرستاری کرده و لقبِ بزرگ پرستارِ همیشه تاریخ را زیبنده خود کند. این روز مبارک، از سالها پیش «روز پرستار» نامیده شده است. او که با دستان نوازشگر و قلبی مالامال از مهربانی و عطوفت، ثانیه ها را کوک میزند تا درد رخ بربندد از تن رنجور بیمار... باید قدردان او بود و به او و حرفه مقدسش احترام گذاشت؛ چنان که مقام معظم رهبری می فرماید: «به نظر من، همه مردم ما و همه کسانی که به سرنوشت بیماران و به سلامت کشور اهمیت می‌دهند، بایستی به قشر پرستار توجه و محبت و اهمیت نشان بدهند؛ چه مسئولان، چه آحاد مردم. » جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر "نواندیش خدمتگزار" این روز مبارک را به جامعه پرستاران کشور، این سپیدپوشان سخت کوش، فرشتگان رحمت و ملائکه آسمانی تبریک عرض می نماید و از خداوند منان برای آنان آرزوی سلامتی و تقویت روحیه زینب گونه مسئلت می دارد.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

ارسال نظر: