همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

زنگ انقلاب در مدارس تهران نواخته شد

کدخبر: 2085304

مراسم نمادین گلبانگ انقلاب صبح امروز با نواختن زنگ انقلاب از سوی مدیرکل آموزش و پرورش تهران آغاز شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی علی اکبر زاده در مراسم نمادین گلبانگ انقلاب اسلامی که در دبیرستان علوی واقع در خیابان 17 شهریور برگزار شد گفت: امروز زنگی برای یک کلاس مهم نواخته می شود، زنگ مکتب انقلاب، زنگی که همه ساله نواخته می شود تا در کلاسی شرکت و نمرات خوبی بگیریم.

وی با بیان اینکه مکتبی که در آن قرار می گیریم و شروع به آموختن می کنیم فراتر از کلاس های معمولی است گفت: مکتب انقلاب درس ایثار و شهادت را آموزش می دهد. کسانی که از این مکتب فارغ‌التحصیل می شوند چه کسانی خواهند بود؟ آنها که جهشی فارغ‌التحصیل شدند، شهدا بودند.

علی اکبر زاده ادامه داد: باید قدر آنهایی که دانش آموخته این مکتب بودند را بدانیم. در سایه فرهنگ ایثار شهادت است که مکتب انقلاب پابرجا خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 38 سال پیش خیابان های تهران در چنین روزی گلباران بود و همه منتظر بودند تا هواپیمای امام فرود بیاید گفت: 10 روز بعد از آمدن امام انقلاب به پیروزی رسید و در تاریخ دنیا ثبت شد و به عنوان شاخصی در دنیا مطرح است.

وی افزود: شما دانش آموزان در این مکتب درس می خوانید و در سایه رشادت آن دانش آموختگان و در امنیت زندگی می کنید و درس می خوانید و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: