برخی شرکت‌ها در فروش بیمه نامه عمر صادقانه برخورد نمی‌کنند!

بیمه خاورمیانه نرم افزار خارجی خرید

کدخبر: 2085292

خلیل حسن زاده از اینکه تاکنون شرکت‌های بیمه‌ای به صورت تخصصی وارد حوزه بیمه زندگی نشده است، ابراز تعجب و تایید کرد که در برخی از موارد در زمینه فروش بیمه نامه عمر صادقانه برخورد نشد.

مدیر عامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه خبر داد که فعالیت شرکت متبوع او 18 بهمن ماه سال جاری به صورت رسمی آغاز خواهد شد و با اشاره به فروش سه نوع بیمه نامه عمر و زندگی در داخل کشور اذعان داشت که در حال حاضر، بیمه نامه های "عمرزمانی"،"مانده بدهکار" و"عمر و سرمایه گذاری" در صنعت بیمه به فروش می رسد که جدای از اینها، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه دو بیمه نامه "تمام عمر" و "عمرو پس انداز" را هم به جمع محصولات خود اضافه کرده است.

بیمه زندگی خاورمیانه با سرمایه 120 میلیارد تومانی به عنوان یک شرکت بیمه تخصصی به منظور انجام عملیات بیمه‌ای مستقیم در انواع رشته‌های بیمه زندگی و مستمری و همچنین تحصیل پوشش و قبول بیمه‌های اتکایی از داخل یا خارج از کشور تشکیل شده است.

"خلیل حسن زاده"، در گفتگو با « نسیم آنلاین» تصریح کرد که تا یکسال آینده بیمه نامه مستمری واقعی هم به جمع محصولات این شرکت بیمه ای اضافه می شود که این محصول با توجه به نرم افزار خریداری شده شرکت در آینده نه چندان دور ارایه می شود.

مدیر عامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه گفت که شرکت های بیمه ای مدعی هستند که بیمه نامه مستمری واقعی ارایه می کنند حال آنکه در عمل اینطور نبوده زیرا در بیمه نامه مستمری پس از پرداخت وجه در ابتدای ماه ،خریدار بیمه نامه میتواند در انتهای ماه مستمری دریافت کند.

وی، از اینکه تا اکنون شرکت های بیمه ای به صورت تخصصی وارد حوزه بیمه زندگی نشده است، ابراز تعجب و تایید کرد که در برخی از موارد،در زمینه بیمه نامه عمر و زندگی با مشتریان صادقانه برخورد نشده و شفاف سازی لازم صورت نگرفته است.

به گفته حسن زاده، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه ، در تلاش خواهد بود تا مشتریان آن هر لحظه و به صورت آنلاین از طریق موبایل و یا اینترنت، وضعیت بیمه نامه و یا سود مورد انتظار خود در این راستا را بررسی کنند.

وی، اظهارداشت که صنعت بیمه، به نیاز مردم در زمینه بیمه عمر و زندگی کم توجه بوده و گفت که در حال حاضر، یک بیمه نامه عمر و زندگی به صورت کلیشه طراحی شده و عمده شرکت ها هم در حال فروش همین بیمه نامه هستند.

حسن زاده، با انتقاد از عدم نوآوری در زمینه طراحی بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری در صنعت بیمه ، یکی از دلایل این امر را فقدان یک نرم افزار جامع و کاربردی دانست و تاکید کرد که نرم افزار کنونی مورد استفاده در صنعت بیمه، قدرت انعطاف پذیری لازم را ندارد.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، خبر داد که شرکت متبوع او یک نرم افزار بین المللی را برای بیمه نامه عمر و زندگی خریداری کرده که دارای قابلیت انعطاف بالایی است.

وی، هرگونه قابلیت نقل و انتقال اطلاعات مشتریان به خارج از کشور در صورت استفاده از این نرم افزار را رد کرده و افزود: شرکت فروشنده نرم افزار، موظف شده محصول خود را در داخل کشور تحویل این شرکت دهد و اطلاعات مشتریان هم بر روی سرورهای این شرکت ذخیره می شود.

ارسال نظر: